Heb hem altijd bewonderd als 1 van de absolute genieën in de F1 maar of dit nou een geniale master move is....
http://www.nu.nl/sport/1928051/brawn-ko ... honda.html
Ik denk dat de prijs in deze van verwaarloosbaar belang is tov de running cost van een F1 toko... maar er kan natuurlijk nog fabriekssteun van Honda achter zitten...Daar zouden we de prijs en voorwaarden voor moeten zien. Ik ken ze niet. Wel een gaaf bericht. Nu Alfa Romeo nog.
Die laatste lijkt niet al te blij moet ik zeggen...Ook zullen coureurs Jenson Button en Rubens Barrichello blijven, maakte het team vrijdag bekend
welke schulden?het team stond te koop voor een Euro/pond/dollar maar wel met overname van schulden, lopende kosten en personeel
Wherever the new owner wants it to be...Lijkt me wel kicken om zo'n team te hebben. Waar is eigenlijk het hoofdkwartier van Honda F1? Ook in Engeland?
BrackleyDat verklaart meteen waarom mijn bod niet werd geaccepteerd :-) Lijkt me wel kicken om zo'n team te hebben. Waar is eigenlijk het hoofdkwartier van Honda F1? Ook in Engeland?
Jij kwam ook aanzetten met de verkeerde dieselmotoren-leverancier...Zeker is dat mijn bod te laag was. En mijn voorwaarden werden gequalificeerd als "maximaal eenzijdig". Ik wens Ross veel succes. Zal wel lukken.