Dus bandenspanning controleren, thuisbrenger ipv gladde band is ook voorbij. De cilinderinhoud moet weer gecontroleerd worden op het kentekenbewijs. Airbaglampie moet uitgaan. Etc. Breekt er al paniek uit bij de forummers?

En hoe gaan de heren dat meten?De cilinderinhoud moet weer gecontroleerd worden op het kentekenbewijs.
zoekt grote shovel
Iets te veel paniek gezaaid zie ik. Ik bedoelde uiteraard het aantal cilinders.En hoe gaan de heren dat meten?De cilinderinhoud moet weer gecontroleerd worden op het kentekenbewijs.
Zal ik ze helpen, door met een dikke stift 1.6 op de kop (al dan niet op z'n kop) te schrijven.
Tja. Maar je wil niet weten hoeveel automobilisten er met te weinig bandenspanning rijden. Meer dan 60 % wellicht? En dan nog merken ze niet dat de auto beroerd rijdt.bandenspanning met een half bar te verminderen. Lekker veilig! En dan thuis weer oppompen, goed zo, mooie regel!Erg zinvol!
En verbruikt daarbij ook nog eens ca 25% MEER brandstof dan door de fabrikant opgegevenje prius mag stinken als de hel!
Hm dus we slopen uit een Prius de accu's en electromotor, vervangen de 4 cilinder toyota motor door een 4 cilinder nord motor, vervangen het onderstel door iets goeds, nog ff de carroserie aanpassen naar wat moois en dat rare interieur eruit en... Oh of we zetten het typeplaatje vd Prius over op een Alfa en karren maarArtikel 41 en 42 Stationair en 4-gasmeting
Hybride aangedreven voertuigen geen CO en 4-gas eis. (hoeven niet gemeten te worden).
Den Haag ten voeten uit dit...![]()
je prius mag stinken als de hel!
Hoezo? Ik zie niet veel enge veranderingen...?........* zoekt grote shovel om alle ouwe meuk uit de schuur op een hoop te rijden...*
![]()
![]()
Grtz,fRank