nou mijn mening:
OMP is rommel: rem je nog sneller weg dan standaard spul, schijven die gaan scheuren en het remt niet mega goed
Ferodo blokken remmen en blijven remmen, de 2500 is ook koud redelijk, de 3000 moet je echt opwarmen maar remmen daarna nog langer en beter...
(voorbeeld, je komt van de snelweg en gaat remmen, an kan je opbouwen en daarna zelfs nog de wielen laten blokkeren, met standaard meuk trap je er dan gewoon doorheen)
EBC greenstuf is redelijk, maar niet zoals de ferodo.
Andere optie voor Ferodo is Hawk.....
(blokken van een 33 = saxo

)
Schijven kan gewoon standaard, maar je wil het wat leuker eruit laten zien, zou ik ATD mailen voor geperforeerde schijven (ondanks dat 3/4 van het forum tegen gaatjes is), heb ik op mijn 75QV gehad en dat ging gewoon erg goed. Zijn brembo schijven namelijk!
Groeven op schijven is meer iets voor circuit gebruik naar mijn idee (maar geef dan ook mijn mening hierzo)...
Nadeel van de OMP rommel schijven was ook dat de groeven totaal verkeerd waren ontworpen, ze hielden voor de schijf er al mee op, met andere woorden ze werkte niet want ze kunnen niks afvoeren (warmte, remstof)
Dan heb je ook nog die ongelooflijke bende van marktplaats (kom het soms ook wel op alfa's tegen), weet even de naam niet maar het is iets van remmenservice en nog wat... Nou dat is echt rommel, 3x remmen en de schijven zijn krom!
Maar ook hierover is al zo ontzettend veel geschreven op het forum!