Weet iemand of dit problemen geeft met de APK?
Uiteraard schroef ik er een kentekenplaat op. Ik wil een vierkante kentekenplaat bestellen en die linksvoor bevestigen. Knipperlichten maak ik in de vierkante gaten in de voorbalk onder de koplampen
Dat lijkt maar zoNou die hebben we hier al gehad hoor!
.....blabla...scherpe uitstekende delen...blabla.....Ik wil ook meedoen met de trend om zonder voorbumper te rijden.
Weet iemand of dit problemen geeft met de APK?
Uiteraard schroef ik er een kentekenplaat op. Ik wil een vierkante kentekenplaat bestellen en die linksvoor bevestigen. Knipperlichten maak ik in de vierkante gaten in de voorbalk onder de koplampen
Wat een geweldige Giuletta.Bestaat deze nog?Uit d'oude doos, foto's genomen eind jaren 80 ( "van de vorige eeuw" )
Vorig jaar nog gespot als te koop staande. Ik hoorde geruchten dat ie verkocht is en dat de nieuwe eigenaar plannen had om er ook mee te rijden.Wat een geweldige Giuletta.Bestaat deze nog?Uit d'oude doos, foto's genomen eind jaren 80 ( "van de vorige eeuw" )
Lijkt wel een big boobed blond die haar T-shirt omhoog trekt. Ze hadden de binnenkant van die klep wel eens mogen tunen (bekleden).Raduno Tuning Costa di Mezzate, 15 juni 2008. Italiaanse tjoening club viert feest en offert Alfa 155.