Andretti Molletti

Re: RE: Moderators in techniek

za feb 21, 2009 21:20

De beste stuurlui moeten maar eens in het water vallen.........
erg genuanceerd...

dus ik mag hieruit concluderen dat die paar moderators in het water moeten vallen??

Hun paar jaar internetten staat in geen verhouding met 10 jaar TC en 10 jaar artikelen schrijven voor het KB.
dat ik nog steeds layout voor de TC?KB en de servicio doe voor de BLR laat ik maar even achterwege...

Maar goed ik vind duidelijk niet dat ze in het water moeten vallen, maar ze zouden best eens een aantal van hen kunnen vragen een andere hobby te nemen, of objectief te blijven...
En die keuze daar mogen ze vanavond idd wel eens over beslissen.

Jammer dat er altijd schelden bij moet komen ipv gezonde discussies.

vannelle

RE: Moderators in techniek

za feb 21, 2009 21:25

Als je van een gezonde discussie houdt mag je eens beginnen met uitleggen waarom je een jaren oud topic omhoog schopt in je strijd om je gelijk.
Je zoekt echt alles uit de kast en ik vraag me af waarom, blijf toch in het heden man!

Ik heb begrip voor je argumenten maar het feit dat je oude topics gebruikt om je gelijk te halen stuit bij mij op onbegrip.
Als je goede argumenten hebt kun je gewoon in het heden blijven hoor!

Als het nou topics van een paar weken geleden waren............................

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za feb 21, 2009 21:26

...
Hun paar jaar internetten staat in geen verhouding met 10 jaar TC en 10 jaar artikelen schrijven voor het KB.
dat ik nog steeds layout voor de TC?KB en de servicio doe voor de BLR laat ik maar even achterwege...

:?

Is dat hier de discussie dan Dre?
Maakt dat jou onaantastbaar ?Omdat je oude auto's aan de gang houdt tijdens de BLR?Of je bovengemiddelde technische kennis (want die heb je) aanwendt om technische artikelen te schrijven in het clubblad?
Nee ,dit is een openbaar toegankelijk forum niks meer niks minder...En ook uwes heeft zich aan bepaalde regels te houden net als ondergetekende en ieder ander... :wink:

Grtz,fRank

paulsteeman
Guru
Guru

za feb 21, 2009 21:42

Ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel Dre, en dat zijn dus NIET de Mod`s.

We weten het allemaal beter en zij krijgen het gezeik.

Stop daar gewoon eens mee, wie dan ook. Wordt er gewoon doodmoe van.

Kan beter een ander merk gaan rijden met een forum waar men niet zo zeurt, Dacia of zo.......
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

sudsprint
Guru
Guru

za feb 21, 2009 21:58

Het gevoel bekruipt mij dat er op dit moment enkele"veel posters" zijn die zich (en begrijp me nu niet verkeerd!) nu miskend/gekrenkt voelen door het beleid wat door de mod's wordt gevoerd. Of het wel of niet terecht is zal ik niet over oordelen maar het geeft wel iets aan.
Giulietta 2.0 Turbo Autodelta(prototipo) 1984
Sprint 1.7 QV (Rood) 1989
33 16v QV (Rood) 1992
Gehad:
Sprint 1.7 QV I.E. 33 imola, 33 1,7 ie

Gtv4
Advanced Member
Advanced Member

za feb 21, 2009 22:01

Je kunt er ook voor kiezen die niet te bezoeken.
Er zijn maar zat rubrieken waar ik nooit kom, ik bekijk alleen de rubrieken die mijn interesse hebben.
Ik lees ook alleen de topic titels waarvan ik denk dat ze mij intereseren of dat ze iets toevoegen aan mijn alfa kennis.
Vallen die topic's weg of is de inhoud van niveau kwik fit dan valt er voor mij weinig meer te lezen.

De aantijging dat het niet correct is om oude topic's af te stoffen kun je natuurlijk als negatief en stemmingsmakerij zien.
Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen waarom ze afgestoft worden?

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za feb 21, 2009 22:02

Gezonde discussie? Net zo lang drammen en topics omhoog halen totdat je gelijk krijgt..... :?

(Van Dale houdt er een andere definitie op na :wink: )

Ik heb de keuze al lang geleden gemaakt Paul. Dat ik nog in de statistieken voorkom komt niet door mijn meest recente postings. :wink:
Wen er maar aan: Als jouw mening strijdig is met die van een zeker iemand, loop je gerede kans afgezeken worden, danwel digitaal belaagd of geïntimideerd. :roll:

Andretti Molletti

za feb 21, 2009 22:05

Wen er maar aan: Als jouw mening strijdig is met die van een zeker iemand, loop je gerede kans afgezeken worden, danwel digitaal belaagd of geïntimideerd. :roll:
En wie is die iemand dan??? Want dat kan natuurlijk niet door de beugel!!!

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

za feb 21, 2009 22:12

TjaTijd dat de winter afloopt ............

Oldtimers uit de schuur en gaan met die banaan :banana: :banana: :banana:

zelf heb ik wel een ongezouten boeren oosterse mening over topics met dit soort van discussies, maar die houd ik maar voor mij
(je krijgt de pb bus zo vol nietwaar) :blue_lol:

nog ffe volhouden mannen gaan we weer lekker rijen met die bakken.

om toch de boel een beetje op te vrolijken en vergeet de solo niet op 1/2 ................fantastisch

http://www.youtube.com/watch?v=Xxmkr5l5N4I

grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

prosper
Full Member
Full Member

za feb 21, 2009 23:31

En wie is die iemand dan??? Want dat kan natuurlijk niet door de beugel!!!
#-o

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

zo feb 22, 2009 00:03

Als je van een gezonde discussie houdt mag je eens beginnen met uitleggen waarom je een jaren oud topic omhoog schopt in je strijd om je gelijk.
Je zoekt echt alles uit de kast en ik vraag me af waarom, blijf toch in het heden man!

Ik heb begrip voor je argumenten maar het feit dat je oude topics gebruikt om je gelijk te halen stuit bij mij op onbegrip.
Als je goede argumenten hebt kun je gewoon in het heden blijven hoor!

Als het nou topics van een paar weken geleden waren............................
Kijk da's nu de spijker op zijn kop slaan.Denk daar maar eens goed over na Dre!
Het valt me toch wel vaak op als er hier weer wat ouwewijven gezeur hier gaande is dat jij er weer met je neus bovenop zit!
Je hebt zo vaak een grote mond over een ander hier op het forum maar je bent mijns inziens net zo erg!

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo feb 22, 2009 10:29

Ik las ergens dat het 1 voor 12 was.......
Heb eerder het idee 5 over 12 :?

Het forum is niet meer wat het is geweest en dat wordt zeker niet veroorzaakt door beleid of anderzijds moderators alleen.
Het zal toch niet zo moeten zijn dat je steeds je stelling moet gaan verdedigen of telkens opnieuw een discussie oplaait over het reilen en zeilen.
Heel veel is gelegen in het feit dat mensen menen dat ze niet in hun recht staan en ten koste van alles gelijk willen krijgen, dat kan toch nooit de bedoeling zijn.
Wat daarbij opvalt is dat het steeds de zelfde mensen zijn die tegen een zeer been liggen schoppen.

Discussie's voeren de boventoon op wat de intentie wat het forum zou moeten zijn.
Alfa Romeo Content in de breedtste zin van het woord, VOOR en DOOR liefhebbers :!:

Iedereen gelijk niemand uitgezonderd :!:
Als er mensen zijn die menen telkens de mazen van het beleid te moeten opzoeken horen die hier mijn inziens NIET thuis.

Ik zeg:
Strikter beleid hanteren en harder optreden :idea:
Regels en beleid zijn niet altijd leuk maar hier blijkt het HEEL hard nodig te zijn!

Het kan niet zo zijn dat een aantal mensen het verpesten voor vele anderen :evil:

paulsteeman
Guru
Guru

zo feb 22, 2009 10:53

=D> =D> =D>
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

BMP
Full Member
Full Member

zo feb 22, 2009 11:14

Reactie op reactie op reactie op reactie op reactie enz enz enz :?

Zo gaat dat op dit soort fora's en waar gaat het uiteindelijk om???? weten de betrokken het nog???, nou ik bijna niet meer.

Deze discussie begon ergens mee maar gaat veel te lang door waardoor er te veel leden betrokken gaan raken.

Regels zijn er om nageleefd te worden, dat valt niet mee op een forum waar een zeer grote inbreng (wat zeer gewaardeerd is) van erg technische en behulpzame leden is,
verkeerd begrijpen en vergissingen heb je dan ook zo maar en voor je het weet geraak je in een eindeloze discussie.

Die naar mijn mening wat uit de hand begint te lopen, maar ach wie ben ik.

BMP
De vorige bella's

Alfa33 1.5 milano 1983
Afa33 1.3 s type2 1989
Alfa 155 1.8ts 1993
Alfa 156 1.6ts 1999
2000 Berlina 1971

Heden Alfa 159 1.9 JTS 2006

http://ziggo.gebruikers.eu/news.php

rednal
Advanced Member
Advanced Member