Als we gewoon koffieklets houden kan het misschien ook op een avond in de week?
't Is maar een idee hé
S
Ja zou wel leuk zijnbij JPR in sint Niklaas,
kunnen we er meteen een kart sessie tegen aan gooien
Burcht ligt bij Antwerpen, is zo wat een centrale ligging vinden we, en er is PIZZA ITALIE ,"Restaurant"LUNCHGARDEN ,en ook een taverne,Afgelopen zaterdag een babbeltje kunnen doen met Dirty3.
Misschien is de parking van de carrefour in Burcht iets? Is ook een Pizza Italia om het in de sfeer te houden. Nu weet ik wel niet meer of er ook een gewone taverne is?
Plaats genoeg in ieder geval. Er zijn twee periodes die ik in mijn hoofd heb. Ofwel de paasvakantie of de grote vakantie?
Ohja ik en Tom (Dirty3) zijn ook al bezig met het smeden van wilde plannenvoor een waaslandrit in 2010
Of op een zonnige warme avondBurcht ligt bij Antwerpen, is zo wat een centrale ligging vinden we, en er is PIZZA ITALIE ,"Restaurant"LUNCHGARDEN ,en ook een taverne,Afgelopen zaterdag een babbeltje kunnen doen met Dirty3.
Misschien is de parking van de carrefour in Burcht iets? Is ook een Pizza Italia om het in de sfeer te houden. Nu weet ik wel niet meer of er ook een gewone taverne is?
Plaats genoeg in ieder geval. Er zijn twee periodes die ik in mijn hoofd heb. Ofwel de paasvakantie of de grote vakantie?
Ohja ik en Tom (Dirty3) zijn ook al bezig met het smeden van wilde plannenvoor een waaslandrit in 2010
En heel belangrijk een mooie grote parking die de zondag bijna helemaal voor ons alleen is
Daar zeg je zoiets, voor leuke foto's lijkt doel wel geschikter.Alleen is dat niet echt een aantrekkelijke locatie
En zijn die resto's open op zondag?
In Doel is het ook lekker rustig tegenwoordig en dat levert nog mooie plaatjes op ook.
Zou geweldig zijn'k denk het wel maar zal anders deze week eens gaan "piepen"
Bedankt voor de info, ken eigenlijk nix in DoelDie molen op de dijk in Doel is toch nog open? Of anders met de pont oversteken naar Lillo...