Auto nog niet live, maar wel eigenaar bekend
Groet Sudman

Wat een ontzettend mooie kleur !Ziet er niet mean uit maar met 1700 blok kan hij menig modern autootje verassen:

Mooie kleur en nog praktisch ook. Hoeveel pashondjes kunnen daar wel niet in

Hopelijk ziet mijn project Giardinetta er over enkele jaren ook zo pico bello uit. Mooie kleur trouwens. Wat ik me afvraag. Het kenteken van deze Giardinetta begint met de letter "F" dus zou dat zo uit mijn hoofd 1980 moeten zijn. Alleen de Giardinetta zelf is van het type 904a dat tot ergens in 1978 gemaakt is. Weet iemand hoe dat zit bij deze auto? Is ie omgebouwd van type 904b naar type 904a? Heeft ie lang bij een dealer gestaan en dus pas laat op kenteken gezet? Interessant
  Hopelijk ziet mijn project Giardinetta er over enkele jaren ook zo pico bello uit. Mooie kleur trouwens. Wat ik me afvraag. Het kenteken van deze Giardinetta begint met de letter "F" dus zou dat zo uit mijn hoofd 1980 moeten zijn. Alleen de Giardinetta zelf is van het type 904a dat tot ergens in 1978 gemaakt is. Weet iemand hoe dat zit bij deze auto? Is ie omgebouwd van type 904b naar type 904a? Heeft ie lang bij een dealer gestaan en dus pas laat op kenteken gezet? Interessant  

Beide opties zijn idd mogelijk. Niet vreemd bij een klassieke Alfa Romeo. Maar mooi is ie zeker. En gelukkig niet verprutst dmv plastic Ti bumpers. Dit is tuning zoals tuning zou moeten zijn.Heeft ie lang bij een dealer gestaan en dus pas laat op kenteken gezet? Interessant

Bedoel je deze? die is al voorbij gekomen in dit topic, prachtige sud![img]http//www.freewebs/sudpower.jpg[/img]

Wil er ook ooit 1 hebben (jeugdsentiment) en ben bijna geboren in een lichtgroene Sud QV
  Wil er ook ooit 1 hebben (jeugdsentiment) en ben bijna geboren in een lichtgroene Sud QV  
Absoluut men favoriete topic nuWil er ook ooit 1 hebben (jeugdsentiment) en ben bijna geboren in een lichtgroene Sud QV

Die van men ma vroeger was echt zo heerlijk fout jaren 70/80 appeltjesgroen
  Die van men ma vroeger was echt zo heerlijk fout jaren 70/80 appeltjesgroen