Euh, is een merknaam. Net als ieder soeparoma Maggi genoemd wordt, en alle horizontale lamellen LuxaFlex, en alle navigatiesystemen TomTomNooit geweten dat die "snowhunters" worden genoemd.
Ik vind rijwinddeflector ook een mooi woord.
Is zeker de bedoeling, maar weet zo ff niet waar, dus alle tips op dat gebied zijn welkom........Gave wielen!
Nu nog wel even Alfa naafdopjes op de kop tikken natuurlijk
mooie passende stickertjes over de huidige kapjes plakken?Is zeker de bedoeling, maar weet zo ff niet waar, dus alle tips op dat gebied zijn welkom........Gave wielen!
Nu nog wel even Alfa naafdopjes op de kop tikken natuurlijk
Thanx voor de tip, ga ik zeker proberen, want heb al eens eerder stickers van René opgestuurd gekregen......[mooie passende stickertjes over de huidige kapjes plakken?
lijkt mij makkelijker.
stickertjes verkoopt rene33 als het goed is.
zag ze niet in het overzicht, maar je kan even pb'en want hij had ook andere dacht ik.
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... sc&start=0
Thanx Tom, zojuist bestelling geplaatst..........Anders kijk je maar eens op shop.alfisti.net![]()
Verschillende formaten en kleven heel goed.
Graag gedaanThanx Tom, zojuist bestelling geplaatst..........Anders kijk je maar eens op shop.alfisti.net![]()
Verschillende formaten en kleven heel goed.![]()
Zondag vast ff stiekum voor de snertrit bij Alfamotive voor een CSC-einddemper kijken
en dan ziet het er alweer heel anders uit..........
Grtz, Jos