Wat is het een plaatje geworden...

http://www.ferrariworld.com/
Ik snap dat de FIA iets heeft moeten doen om de kosten te drukken en het spectakel te vergroten, maar dit?!

Op zich is het chassis niet onaardig, een hoop van die vleugeltjes zijn verdwenen. Maar de voor- en achtervleugel...Ik vind dat die er nog vrij mooi uit ziet eerlijk gezegd. Doet me meer aan een gewone auto denken dan de vorige![]()
Hoge vleugel achteraan is idd wel een afknapper..Op zich is het chassis niet onaardig, een hoop van die vleugeltjes zijn verdwenen. Maar de voor- en achtervleugel...Ik vind dat die er nog vrij mooi uit ziet eerlijk gezegd. Doet me meer aan een gewone auto denken dan de vorige![]()
![]()
De laatste echt mooie Ferrari is in mijn ogen trouwens die van 1995 waar Alesi en Berger in rond reden.
Ha dat ziet er inderdaad dodelijk uit
Hierna ging het qua design structureel mis...![]()
Zoals Ome Taas ooit zei... "Dit ding ziet er domweg dodelijk uit... dat mist er tegenwoordig aan..."
1982.Ha dat ziet er inderdaad dodelijk uit
Hierna ging het qua design structureel mis...![]()
Zoals Ome Taas ooit zei... "Dit ding ziet er domweg dodelijk uit... dat mist er tegenwoordig aan..."Van welk jaar dateert deze? Was wrs toen nog niet geboren
Dan kan het niet anders dan dat we het over de Dreeser hebbenDaar hebben we Alfa voor ... altijd stuk, veel te langzaam... maar bloedstollend mooi!
De Ferrari F60 is helaas niet gebouwd om snel te zijn, maar gebouwd volgens (te) strikte regels zodat er makkelijker ingehaald kan worden (wat ik betwijfel). Als ze 'm bouwen om snel te zijn dan ziet de auto er zo niet uit...Misschien is het heel moeilijk te begrijpen voor sommigen, maar race-auto's worden gebouwd om snel te zijn, niet om mooi te zijn.![]()
Daar hebben we Alfa voor ... altijd stuk, veel te langzaam... maar bloedstollend mooi!
mooier heb ik ze zelden gezien
Dit was zeker de uitzondering?mooier heb ik ze zelden gezien