Over het algemeen goed:
- aantal stickers, geen problemen en binnen paar dagen in huis
- Novitec rvs tussenbuis, grote doos, met veel bubbeltjesplastic, binnen een week in huis
- zijskirts en voor- en achterlip, grote doos, standaard MS Design verpakking, weinig beschermingmateriaal om de spullen heen, wel onbeschadigd. Ontvangst binnen twee weken.
- Novitec velgen, eerst heen en weer gemaild over wel/niet passen. Samen over eens dat het zou moeten passen, besteld. Na 3 weken nog niks, wee gemaild, was mijn betaling niet aangekomen. Via mijn bank achterhaald dat het geld 'over de grens' is kwijtgeraakt. Uiteindelijk teruggevonden, veel zelf voor moeten bellen en mailen, uitkijken voor kastje & muur

Daarna gemaild omdat er weer een maand overheen was gegaan zonder voortgang, en antwoord van Alfisti dat er problemen waren met hun leverancier, in tegenstelling tot eerdere berichten waren de velgen niet op voorraad. 3 maanden verder, nog niks, wel van hun -uit eigen beweging- een mail met uitleg dat leverancier mogelijk failliet was maar misschien zou doorstarten. Excuses en vraag of ik mijn geld teruggestort wilde hebben totdat ze beter zicht hadden op de afwikkeling, en of ze voor me op zoek mochten naar alternatieven. Besloten nog even aan te kijken, omdat ik ook geen alternatief had voor de velgen toen. Een maand later toch order geannuleerd, en geld teruggestort gekregen. In het begin moest ik zelf er achteraan mailen, later werd ik beter op de hoogte gehouden. Resultaat dus niet naar wens, maar de afhandeling was okee.
Aanvulling, het verhaal over de problemen met de fabrikant die de velgen produceert voor Novitec is later door Hespo en de importeur van Novitec in NL bevestigd.