..en deze zat er op
Whizzman, dank voor het aanbod, Ik kom er op een later stadium graag op terug, we gaan kijken wat we allemaal nodig hebben.Dat is Blu Armonico? Zoek anders het kleurnummer op op het stickertje onderop de kofferdeksel rechts, dan is het zeker (AR492). Uitdeuken kan vast, maar als je een goed scherm en/of motorkap in kleur kan kopen zal je dat allicht minder kosten dan uitdeuken en spuiten. Voor de mensen die nog 155 delen hebben liggen, het is het voorscherm met het ovale knipperlichtje, dus niet rond of rechthoekig. De motorkappen van alle bouwjaren zijn hetzelfde, dus dat moet sowieso wel passen, bumpers van WideBodies zijn op detail net anders dan die van de SB, maar blu armonico is volgens mij alleen in widebody geleverd dus dat zal ook wel loslopen. Een knipperlichtje links heb ik vast liggen, roep maar als ik hem even moet komen droppen.@ whizzman het gaat om een 155 wide body van 1997 (type Viaggio) kleur is metallic blauw/grijs).
De schade is eigenlijk alleen krassen op de bumper, LV. scherm (kan uitgedeukt worden) en motorkap heeft aan de zijkant ook krassen. Koplamp zelf is heel, alleen de richtingaanwijzerunit wat naast de koplamp zit is kapot. er kan gewoon mee gereden worden.
Alfetta 72, ik leef met je mee![]()
![]()
Ik denk dat we het eens zijn dat respect voor andermans spullen anno 2008 ver te zoeken is.
Nog even en we moeten rollen prikkeldraad om onze eigendommen wikkelen![]()
Mvg. Richard www.berlina.nl
Dit is idd. een goede tip die ikzelf met mijn Berlina al jaren ook toepas, eigenaren van klassiekers en van nieuwe auto's zijn net als ik ook zuinig op hun spullenEen advies van die ludolfs parkeer je auto naast een nieuwe of een klassieker of anders in de verste uithoek van een parkeerplaats. Liever 5 minuten lopen dan een parkeerschade zonder dader.
Kijk, en het restant kan mooi gebruikt worden om de economie draaiende te houden
En zo hoort het. Fijn dit te horen.Voor ons een happy ending![]()
. vandaag gestort op onze rekening 1416, en nogwateuro voor de schade aan de 155 van onze jongste zoon.
Eindelijk, er is nog gerechtigheid. Dit voor de schade veroorzaakt voor het foutief invoegen van de tegenpartij op de A9 bij de aansluiting met de A1 bij Diemen.
We hadden de hoop eigenlijk al opgegeven. De schade is inmiddels al gerepareerd.
Ik wilde jullie toch even op de hoogte stellen van deze gunstige afloop![]()
![]()