Vorige week op MP gescoord voor een paar tientjes

Let maar niet op de "prut" wat er in staat.
De leukere modelletjes moeten er nog in, het speelgoed moet er weer uit.
Dit zijn wel mooie kastjes om aan de muur te hangen: IKLIKKEAHad ze al opgemerkt bij de rubriek Miniaturen, echt knap gedaan!!!, zo een kastjes bedoel ik, maar dan natuurlijk aan één kant dicht om tegen de muur te kunnen schroeven.
Is dit zelf doen haalbaar?
Die door Dink getipte kastjes zijn ook mooi en daarbij zit er niet teveel ruimte tussen de verschillende glazen platen.Had ze al opgemerkt bij de rubriek Miniaturen, echt knap gedaan!!!, zo een kastjes bedoel ik, maar dan natuurlijk aan één kant dicht om tegen de muur te kunnen schroeven.Deze mag je gerust eens "life" komen bekijken
Is dit zelf doen haalbaar? ben wel vrij handig![]()
![]()
@Dinky: Puur Belgisch![]()
Had ze al opgemerkt bij de rubriek Miniaturen, echt knap gedaan!!!, zo een kastjes bedoel ik, maar dan natuurlijk aan één kant dicht om tegen de muur te kunnen schroeven.Deze mag je gerust eens "life" komen bekijken
zo'n kastje heb ik dus ook nog staan, maar wel met 3 extra planken zodat er wat meer in kan
Vorige week op MP gescoord voor een paar tientjes
Let maar niet op de "prut" wat er in staat.
De leukere modelletjes moeten er nog in, het speelgoed moet er weer uit.
Mmm die kastjes van Dink zien er inderdaad goed uit, denk niet dat je het voor die prijs zelf kan doen.Die door Dink getipte kastjes zijn ook mooi en daarbij zit er niet teveel ruimte tussen de verschillende glazen platen.Had ze al opgemerkt bij de rubriek Miniaturen, echt knap gedaan!!!, zo een kastjes bedoel ik, maar dan natuurlijk aan één kant dicht om tegen de muur te kunnen schroeven.Deze mag je gerust eens "life" komen bekijken
Is dit zelf doen haalbaar? ben wel vrij handig![]()
![]()
@Dinky: Puur Belgisch![]()
Ik had vroeger ook zo'n klassiek Ikea kastje, maar voor 1:43 modelletjes is dat toch iets minder geschikt
Laat me zeggen dat ik die dag juist iets minder in form was
Vrij handig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal je komen helpen
Nergens geen fotootjeHeb ééntje gekocht in Leenbakker in Lokeren, in verschillende kleuren leverbaar voor 149€
Nergens geen fotootjeHeb ééntje gekocht in Leenbakker in Lokeren, in verschillende kleuren leverbaar voor 149€...