Ik had het laatst er nog over dat je alleen de mensen hoort als de prijzen stijgen, nu pas het eerste (positieve) geluid over de benzineprijzen!
Ik heb ze alletwee weer nokkievol gegooid!
Gr...
Bij mij in de buurt 1:08!!!
zet de koffie maar klaar ik ben onderweg!!!Bij mij in de buurt 1:08!!! Heb het gevoel dat alleen water goedkoper is?!?
Uit het toekomstig verslag:
"Ondanks zijn perfect geprepareerde auto reed Mollet beide manches met de rode lantaarn. Vermogensverlies als gevolg van verouderde benzine speelde hem parten. Het oude gezegde 'van pingelen komt pingelen' werd nog waar eens bewaarheid".
Is nog steeds 2,38 ouderwetse guldens...Bij mij in de buurt 1:08!!! Heb het gevoel dat alleen water goedkoper is?!?
Hoeveel dukaten is dat??Is nog steeds 2,38 ouderwetse guldens...Bij mij in de buurt 1:08!!! Heb het gevoel dat alleen water goedkoper is?!?
Bij jou in de buurt = Luxemburg??Bij mij in de buurt 1:08!!! Heb het gevoel dat alleen water goedkoper is?!?
Wat zijn guldens??Is nog steeds 2,38 ouderwetse guldens...Bij mij in de buurt 1:08!!! Heb het gevoel dat alleen water goedkoper is?!?
PRECIES hetzelfde als Belgische Francskes maar dan TOTAAL anders...Wat zijn guldens??Is nog steeds 2,38 ouderwetse guldens...Bij mij in de buurt 1:08!!! Heb het gevoel dat alleen water goedkoper is?!?
PRECIES hetzelfde als Belgische Francskes maar dan TOTAAL anders...Wat zijn guldens??Is nog steeds 2,38 ouderwetse guldens...