Met een beetje geluk ga ik Zaterdag dan toch een Alfa kopen.
Het gaat om deze Alfa

1.8TS 8v.
1996.

Hebben jullie trouwens nog enige tips waar ik op moet letten voor de aankoop?
Nou Jan...Ericolo is zo geschrokken...zie 'm niet meer....hoi Ericolo,
Deze auto kun je beter laten staan, prijs is niet hoog maar de auto ziet er slecht uit.
wij zijn maandag bij deze auto wezen kijken en zijn hard weer weggelopen.
veel roest, krassen en steenslag, rechterspiegel is met plakband vastgezet. voor bumper is niet origineel. Schade?
technisch weet ik het niet, wij waren al afgeknapt op de buiten kant.
Aardige verkoper.
Jan
ken de auto niet, maar voor 800 euro met een jaar APK is het (ook al is ie dus cosmetisch lelijk) een koopje (als hij technisch dus wel goed is)...hoi Ericolo,
Deze auto kun je beter laten staan, prijs is niet hoog maar de auto ziet er slecht uit.
veel roest, krassen en steenslag, rechterspiegel is met plakband vastgezet. voor bumper is niet origineel. Schade?
Aardige verkoper.
Jan
Ik srpreek hem nog welNou Jan...Ericolo is zo geschrokken...zie 'm niet meer....
En dan rijd je nog geeneens alfaken de auto niet, maar voor 800 euro met een jaar APK is het (ook al is ie dus cosmetisch lelijk) een koopje (als hij technisch dus wel goed is)...hoi Ericolo,
Aardige verkoper.
Jan
ik ben bij mijn laatste auto's rond de 800 euro kwijt geweest voor alleen de APK keuring
ssssssssssssssssssssstEn dan rijd je nog geeneens alfaken de auto niet, maar voor 800 euro met een jaar APK is het (ook al is ie dus cosmetisch lelijk) een koopje (als hij technisch dus wel goed is)...hoi Ericolo,
Aardige verkoper.
Jan
ik ben bij mijn laatste auto's rond de 800 euro kwijt geweest voor alleen de APK keuring![]()
Ziet er zeker netjes uit!Ziet er netjes uit, velgen ook (voor dit model velg zeker).
Veel plezier met de aankoop, en hou haar heel!
Groeten, Hylke