Het tapijt kwam van prinsbredevoort, vooraf had ik begrepen dat de pasvorm niet helemaal lekker was maar toch maar gegokt
en opzich... je legt het er zeker niet in 5 minuten in maar met een beetje geduld en netjes de vouwen erin maken ziet het er goed uit
Het bestaat wel uit meerdere losse delen die je een soort in elkaar legt. maar blijft goed zitten door alle schroefjes van siersdtrips gordels en pompje.
De de gaten voor gordels stoelen hadrem etc zitten er op de jusite plek in, alle kleine gaatjes heb ik met een klein boortje doorgeprikt.
Die radio was nog wel een mooi verhaal, ik wilde perse deze omdat mijn ouders die in hun jull hadden toen ik klein was, maar wist het type natuurlijk niet.
Tot dat ik hem herkende in een auto hier op het forum.
dus ik die man gemaild.. geen reactie.. dus foto naar radio museum gemaild en die wisten het wel.
Bleek er ook nog een op mp te staan ook, van een pool die bijna geen nederlands sprak en geen bankrekening heeft.
uiteindelijk toch de radio gekregen.. en wat zat er in? een bandje van guus meeuwis
Overigens was eigenlijk het radiogat te groot maar een goede kennis van mij is heel goed met hout polyester bezig geweest.....niet te zien he