Ja, gaarne een "report to mods"... met het verzoek om een IP check te doen.
Daarna gaarne ZEER uitvoerig je excuses!
En jij daarna dan maar een waarschuwing aan je broek wegens stemmingmakerij?
Lijkt me een strak plan...
Als dat zo is bied ik mijn welgemeende exuses aan, maar ook jij kan niet ontkennen dat er zeer veel overeen komsten zijn.
Zal dit nu ook verder laten rusten, en hoop dat de mods hier wat aan doen.
Want nu hebben al meerdere mensen aangegeven dit zeer kinderachtige acties van de heer/mevrouw Zorro/Viola Holt vinden.
Ik heb met dat hele gedoe NIKS te maken...
Overeenkomsten? Ik kan het niet eens meer lezen... heb het hele verkooptopic niet gevolgd... heb wel destijds het topic gelezen over de reparatie in projecten.
Het moge gevoegelijk bekend zijn dat auto's met plastic bumpers totaal mijn interesse niet hebben, hooguit als ik een keer ergens wat tegenkom dat interessant lijkt mik ik dat in gespot. De verkoop topics van de lange rijen plastic bumpers lees ik niet eens... laat staan dat ik ga reageren, laat helemaal maar staan dat ik me er in ga verdiepen. ALS ik reageer (sporadisch!) is het hooguit om een visie te geven over de manier van verkopen en hoe dat in mijn ogen beter zou kunnen of observaties over de markt.
EDIT: Dat was toch jouw 90 waar ik een keertje op reageerde? Nou... dat was een goede leer... en het topic is intussen afgedaald naar de diepste krochten van "te koop".
Ik ken je niet, heb niks met je, niks tegen je (hooguit nu omdat je zo maar om je heen gaat slaan en mij vals beschuldigt) en ik heb ook niks met of tegen je auto... Ik kan me niet eens herinneren of ik ooit in een topic van jou gereageerd heb of een reactie gegeven heb op een posting van jou.
Wat er gezegd wordt over overeenkomsten in onderschrift & avatar... tsja... imatatie is het beste compliment? Iedere stijl is te kopieeren... ook die van jou...
Ik vind het nogal bagger dat dit topic gestart wordt om je beklag te doen over stemmingmakerij om je daar vervolgens zelf schuldig aan te maken.
Dus nogmaals: noch zaagmans, noch juffrouw holt hebben hier ook maar iets mee te maken.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...