Het hele Zorro gebeuren kwam allemaal heel ludiek over, maar intussen weten we nog steeds niet wie het was.
Weet je écht niet wie het was? Als je de teksten GOED leest, moet je het zo kunnen zeggen. Die schrijfstijl (van hoog niveau!) zegt meer
dan een nickname.
Wellicht heeft Zorro ook een statement willen maken, die door velen van ons niet begrepen werd.......
Ik heb me er niet aan gestoord, ondanks dat het in het "te koop" topic eigenlijk niet thuis hoort.
Even voor de duidelijkheid, ik was het dus niet.
Patrick.
Er is een verschil tussen weten en vermoeden en de teksten kan ik inmiddels niet meer zo goed lezen
Er zouden er wat mij betreft meerdere voor in aanmerking kunnen komen. De een is wat waarschijnlijker dan de ander, maar toch. Degene waar ik het eerste aan dacht is al genoemd, maar dat is ontkend. Dat is juist het vervelende van dat soort dingen, voor je het weet "beschuldig" je de verkeerde. Daar komt nog bij dat het (in ieder geval voor sommigen) niet zo héél moeilijk is om de stijl van een ander te imiteren om zo de verdenking van je af te schuiven.
Kortom, het gaat mij er niet om of mensen het zouden kunnen weten als ze goed opletten, maar of hij zichzelf gewoon bekend maakt.
Wat dat statement betreft, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, alleen is dat dan wel ten koste van Jordi gegaan.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos