33carbs
Full Member
Full Member

RE: Forum beleid.

ma nov 10, 2008 23:06

Hey,
Normaal gesproken reageer ik niet op dit soort toppics. Maar ik begrijp nofear creations volkomen.
(WIJ) zijn allemaal toch echt liefhebbers van het merk alfa romeo! Toon dan een gewoon rescpect voor
elkaar en ga geen zielige naam aanmaken zoals zorro zodat je ff iemand lekker kunt afzeiken.
En ja je kunt zeggen, als het je niet aanstaat klik je het toch gewoon weg. Maar op een gegeven moment
is de maat vol en dan moet er ook gewoon wat van gezegt worden.

Verder hoop ik dat de rust weer vlug weder keert en dat het weer gewoon ons gezellig forumpje word.
grtn nicky
in bezit:
ducati 999
75 1.8
146 ti

Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Forum beleid.

di nov 11, 2008 00:16

Duss....
Het gaat niet over schadefoto's die kennelijk wel weggemod moesten worden (ik heb ondertussen het onderwerp doorgelezen en zie ze niet)

Maar over mistlampen en een voor mij volstrekt onbegrijpelijke uitlating die bij jou om de een of andere reden iets losmaakt en je er toe brengt dingen te zeggen die je beter voor je had kunnen houden. Ik weet nu niet of het de taak is van een moderator om iemand ervan te weerhouden zijn eigen verkoop topic te bevuilen.

Desondanks mijn excuses dat ik zonder mezelf afdoende geïnformeerd te hebben geïnsinueerd heb dat je wellicht gebreken aan de betreffende auto hebt willen verbergen. Dat was ongepast en niet juist.

Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

di nov 11, 2008 10:13

Het hele Zorro gebeuren kwam allemaal heel ludiek over, maar intussen weten we nog steeds niet wie het was.
Weet je écht niet wie het was? Als je de teksten GOED leest, moet je het zo kunnen zeggen. Die schrijfstijl (van hoog niveau!) zegt meer
dan een nickname.
Wellicht heeft Zorro ook een statement willen maken, die door velen van ons niet begrepen werd.......
Ik heb me er niet aan gestoord, ondanks dat het in het "te koop" topic eigenlijk niet thuis hoort.
Even voor de duidelijkheid, ik was het dus niet. :wink:

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

di nov 11, 2008 10:30

Weet je écht niet wie het was? Als je de teksten GOED leest, moet je het zo kunnen zeggen. Die schrijfstijl (van hoog niveau!) zegt meer
dan een nickname.Patrick.
Er valt niet zoveel te lezen, 2 weggehaalde bijdragen, 1x iets over borrelnoten en wat gezwafel over gesellen en sabels. Zo literair vind ik dat nou ook weer niet.... :twisted: . En trouwens je kunt toch ook een statement onder je eigen nickname maken, of moet je daar je alter ego voor opzoeken
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

di nov 11, 2008 10:34

Het hele Zorro gebeuren kwam allemaal heel ludiek over, maar intussen weten we nog steeds niet wie het was.
dan een nickname.
Wellicht heeft Zorro ook een statement willen maken, die door velen van ons niet begrepen werd.......
Ik heb me er niet aan gestoord, ondanks dat het in het "te koop" topic eigenlijk niet thuis hoort.
Even voor de duidelijkheid, ik was het dus niet. :wink:

Patrick.
Er is een verschil tussen weten en vermoeden en de teksten kan ik inmiddels niet meer zo goed lezen :wink:
Er zouden er wat mij betreft meerdere voor in aanmerking kunnen komen. De een is wat waarschijnlijker dan de ander, maar toch. Degene waar ik het eerste aan dacht is al genoemd, maar dat is ontkend. Dat is juist het vervelende van dat soort dingen, voor je het weet "beschuldig" je de verkeerde. Daar komt nog bij dat het (in ieder geval voor sommigen) niet zo héél moeilijk is om de stijl van een ander te imiteren om zo de verdenking van je af te schuiven.
Kortom, het gaat mij er niet om of mensen het zouden kunnen weten als ze goed opletten, maar of hij zichzelf gewoon bekend maakt.

Wat dat statement betreft, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, alleen is dat dan wel ten koste van Jordi gegaan.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Patrick
Guru
Guru

di nov 11, 2008 10:38

Er valt niet zoveel te lezen, 2 weggehaalde bijdragen, 1x iets over borrelnoten en wat gezwafel over gesellen en sabels. Zo literair vind ik dat nou ook weer niet.... :twisted: . En trouwens je kunt toch ook een statement onder je eigen nickname maken, of moet je daar je alter ego voor opzoeken
Inmiddels is er in het topic flink aangepast / gewist. Ik heb het indertijd gelezen en was gecharmeerd van de schrijfstijl, da's wat ik bedoelde.
Dat geneuzel over bier, popcorn en borrelnoten is zooooooooo 2004! (gaaaaaaaaaaaap!)
Inderdaad, een extra nick is not-done, dat ben ik met je eens.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

bralfa
Guru
Guru

di nov 11, 2008 11:42

Polletje aan wagen???? :-({|=
Shut up and ride!

NoFear Creations
Full Member
Full Member

di nov 11, 2008 11:49

Gok dat dat niet toegelaten word door de mods, en dat kan ik ook wel begrijpen.
Maar het is vrij duidelijk wie het is, het is te zien aan de manier van schrijven, en die persoon staat er een
beetje om bekend meerdere nicknames te hebben. (bv: viola holt)

Snap alleen niet dat diegene hier niet gewoon een waarschuwing voor krijgt, en dat die account niet gewoon wordt verwijderd.
Lijkt mij de simpelste oplossing.
"Tijdelijk Alfa loos..."

Viola_Holt

di nov 11, 2008 12:03

Maar het is vrij duidelijk wie het is, het is te zien aan de manier van schrijven, en die persoon staat er een
beetje om bekend meerdere nicknames te hebben. (bv: viola holt)
En daar ga je dus HEEL erg de fout in met je conclusie...

Zo zie je maar hoe makkelijk het is om iemand valselijk te beschuldigen...

PROOST!

NoFear Creations
Full Member
Full Member

di nov 11, 2008 12:10

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... ht=#450990

:roll: Ik zie dat ik niet de enige ben die dat denkt, maar bedankt voor je reactie.
Nu is het bij de rest waarschijnlijk ook wel duidelijk hoe kinderachting jij bezig bent...

!report to mods...
"Tijdelijk Alfa loos..."

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 11, 2008 12:18

En het feit dat Zaagauto een alter ego lijkt te hebben onder de naam Viola Holt maakt hem ook meteen tot Zorro? Curieus.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

postbus31
Member
Member

di nov 11, 2008 12:25

Pff, laat de mods ff een IP-check doen bij de nicknames, is dat ook weer duidelijk.

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

di nov 11, 2008 12:26

Ja, gaarne een "report to mods"... met het verzoek om een IP check te doen.

Daarna gaarne ZEER uitvoerig je excuses!

En jij daarna dan maar een waarschuwing aan je broek wegens stemmingmakerij?

Lijkt me een strak plan...
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

postbus31
Member
Member

di nov 11, 2008 12:28

Ja, gaarne een "report to mods"... met het verzoek om een IP check te doen.

Daarna gaarne ZEER uitvoerig je excuses!

En jij daarna dan maar een waarschuwing aan je broek wegens stemmingmakerij?

Lijkt me een strak plan...
En als dat is opgelost kunnen we weer BTT :evil:

Man O Man, nog even en er kan hier een slotje op. Begint op het WK 100meter dom geneuzel te lijken.

Of krijg ik daar nu ook een waarschuwing voor :roll:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 11, 2008 12:43

Ik wil hier even aan toe voegen dat een IP-check weinig toegevoegde waarde heeft. Het bestaan van publieke (en gratis) proxy's is intussen iedereen bekend.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”