Ik ben van mening dat er in het Topic " te koop " geen ruimte is voor ongenuanceerde kritiek, afzeiken of uitspraken die een eerlijke
verkoop in de weg zouden staan.
We zijn tenslotte een club, waar je het " wij-gevoel" als gewoongoed hebt.
Discussie hoort daar niet in thuis, in dat licht bezien verdient het topic van Jordi's 75TS géén schoonheidsprijs.
In het Café / Gespot topic is m.i. daarintegen alle ruimte voor discussie en humor, de postings daar gaan over "de buitenwereld" en
daar kun je jezelf lekker laten gaan, lollige uitspraken doen, harde conclusie's trekken enz.
Het zijn immers geen deelnemers van onze club, als ze dat wel waren had de te verkopen waar in Te Koop gestaan.
Of zie ik het nu te zwart / wit?
Het betreffende 146 GESPOT- topic waar over gesproken wordt is een mooi voorbeeld van hoe het volgens mij acceptabel kan zijn.
Ik heb in dat topic vrij stevige uitspraken gedaan. Louter en alleen om het geheel in een lollige context te plaatsen.
(de gevleugelde uitspraak, een volgevreten hok in een trainingsbroek, was van mij.)
Die verkoper is geen deelnemer op ons forum, deed alle moeite om op te vallen, zag er uit als een voddenbaal, en daar heb ik
op gereageerd.
Ik ben daarvoor door een niet nader te noemen overigens zeer toegewijde moderator voor op de vingers getikt middels een PB-tje
én zijn er aanpassingen in mijn geposte teksten gedaan.
Daar ben ik zeer boos over geweest, omdat ik m.i. gedaan heb waar een forum voor staat; plezierig bezig zijn met ons merk.
En daar hoort zeer zeker humor, in al zijn vormen bij.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die niet kunnen lachen om een grapje van een ander, klik dan weg en ga naar het volgende topic.
Zo moeilijk kan dat niet zijn. Je kunt je overal wel aan ergeren, dit is hobby!
Zo wordt het ook nog makkelijker voor de moderators, een bijkomend voordeel!
En als er dan toch nog moderators zijn die willen ingrijpen; pas dan grammatica-fouten aan! mijn tenen krommen regelmatig in mijn
schoenen bij het lezen van de spelfouten van enkelen van ons! (ME Alfa

, motEr

enz.)
Nu ga ik weer leuk wat topics lezen.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.