Mag ik een bijsnij-suggestie doen? Ik hoop dat ik je daar niet mee beledig, maar je haalt dan naar mijn idee nog zoveel meer uit die fraaie foto.

En ik weet niet hoe ik ze groter moet plaatsen
Mooie fotoNog 1 keer de weg op voor de stalling
Als ze terugkomt is ze belastingvrij
Knap!!!
Deze komt ook in de garage, kan haar elke dag knuffelen als t moet...Mooie foto![]()
Maar wat ik mij nu afvraag is waarom er zoveel oudjes op stalling gaan.
Mijn 75 blijft gewoon in de garage staan en komt buiten op een koude, droge winterdag...
Oow dat is een andere zaak inderdaadDeze komt ook in de garage, kan haar elke dag knuffelen als t moet...Mooie foto![]()
Mijn 75 blijft gewoon in de garage staan en komt buiten op een koude, droge winterdag.... Is meer een financiele zaak. Schorsen betekent geen belasting betalen. De momenten dat de Sud in de winter gebruikt gaat worden zijn echt heel schaars. 1 Sud is per direct wel op afroep beschikbaar! Deze moet nog 1 winter geschorst door het leven en dan komt die ook in het genot.
Groet Sudman
Mijn 75 staat gewoon altijd buiten!Mooie foto![]()
Mijn 75 blijft gewoon in de garage staan en komt buiten op een koude, droge winterdag...
Krijgt die van mij een verkoudheid denk ikMijn 75 staat gewoon altijd buiten!Mooie foto![]()