als er 1 veel mazzel heeft gehad is het hamilton, de pech was bij massa te vinden (op geblazen motor en slang in de wagen laten hangen zijn NIET zijn fouten!!)

als er 1 veel mazzel heeft gehad is het hamilton, de pech was bij massa te vinden (op geblazen motor en slang in de wagen laten hangen zijn NIET zijn fouten!!)
Ben al van kleinsaf Ferrari-fan, is één van de zwaardere teleurstellingenHamilton echt geen waardig kampioen gaat een beetje op safe rijden wat heeft ie nou deze wedstrijd laten zien dat ie goed kan filerijden![]()
Die klote Toyota zal inderdaad wel een cheque hebben gehad.
En ook ik heb voor niks mijn stembanden verrekt ,germ heb met massa te doen.
we happen idd als er heel dom geluld wordt...Jullie happen wel leuk zeg.
En dat terwijl ik toch ook tot de categorie Ferrarifanboys behoor.... ik vind alleen Massa helemaal niks en een prutser en had ik door het wegvallen van Raikonnen meer sympathie voor Hamilton dan voor Massa.
Maar om het goed te maken zal ik morgen mijn Ferrarishirt wel aandoen naar m'n werk.
En Hamilton heeft er ook behoorlijk wat gedaan dit seizoenwe happen idd als er heel dom geluld wordt...Jullie happen wel leuk zeg.
En dat terwijl ik toch ook tot de categorie Ferrarifanboys behoor.... ik vind alleen Massa helemaal niks en een prutser en had ik door het wegvallen van Raikonnen meer sympathie voor Hamilton dan voor Massa.
Maar om het goed te maken zal ik morgen mijn Ferrarishirt wel aandoen naar m'n werk.
maar een vraag: Waar baseer jij op dat massa een prutser is?? (ik geloof dat raikonen dommere fouten heeft gemaakt!!0
LOLWat een slap geouwhoer Rainier!
Massa is in drie jaar flink vooruit gegaan, zelfs flink progressie geboekt in de laatste 1,5 jaar.
Hij zou een waardig kampioen zijn geweest als hij nu had gewonnen.
Je bent een Ferrari t-shirt helemaal niet waardig kerel![]()
Tip: houdt de eer aan jezelf en poets daar je peilstok mee
Kom op zeg! Hij reed op de normale banden terwijl de baan weer behoorlijk nat was geworden. Dezelfde strategie die hem in de eerste plaats voor Hamilton had gebracht, heeft hem om het laatst nog genekt.... Glock, zal wel een goede bak centen hebben gehad.