Tonio
Guru
Guru

RE: De Renault is ingeruild! GZDANK

do okt 30, 2008 21:25

Als een leaseauto van de ANWB stilvalt, laten ze die dan afslepen door RouteMobile en geven ze jou een roetmobiel ?? :wink:

.

Andretti Molletti

do okt 30, 2008 21:42

Pcies.
Leaseplan heeft geen zakelijk contract meer met de ANWB .. maar tja de leasecontracten moeten wel uitgezeten worden...
Val je stil dan ben je het lid. Dan komt niet de ANWB, maar regelt Leaseplan iets met europe assistance en dat is indirect weer RouteMobiel.
Dan krijg je een in hun ogen gelijkwaardige vervanger: Renault!! Dat die Scenic te duur is betekend dat je maandag een andere auto krijgt: een megane break (lees 23 euro goedkoper ;) )
Heeft dus niks met de ANWB te maken ook al werk ik er!
gelukkig stond mijn opvolger van de 147 al klaar en kon dat snel geregeld worden. Dus nu diesel ik .... Torque met een Hoofdletter... maar ik mis wel het geluid..
De tussensprint met zo'n Torquemaster is geweldig..dat dan weer wel.
Kwa wegligging heb ik gezien de continue durende files nog niet echt de gelegenheid gehad wat serieus te gummen en te hoeken. Dat komt tzt wel.
Het is iig een fris rode auto die een erg mooi interieur heeft. Dus uiteindelijk komt het allemaal wel goed :-D

m.brandon
Advanced Member
Advanced Member

do okt 30, 2008 21:53

150pk? Of zelfs een Q2?

Mijn broertje heeft een Q2 met 40mm Madeno verlaging, ik kan niet anders zeggen dan dat dat een top wagen is. Het lijkt qua weggedrag erg veel op een lekkere verlaagde 33.

Wat gebeurd er met de 1.6 Dre? Ergens te koop voor een leuk bedrag?
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

stof
Guru
Guru

do okt 30, 2008 22:17

klinkt goed Dre!

ik heb sinds 3 weken ook een renault, en blij dat ik ermee ben... not :(
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

Andretti Molletti

vr okt 31, 2008 17:29

Het is een JTD 115pk 300Nm.
Daar is best mee te leven ;)

De wegligging is idd lekker te noemen vd gefacelifte versie (breder dan de oudere 147).
Verlagen doe ik niet met een Leasebak.

Tja de oude 1,6 was geen straf, maar ik zou hem ondanks alle onderhoud niet kopen... het olieverbruik was icm de slijtage aan vanalles en nog wat toch iets te veel van het goede ;)

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

vr okt 31, 2008 18:08

Gutgut, ben ik blij dat ik geen keuze heb gehad voor de volgende liesauto.
De Golf loopt er nu uit (helaas, perfecte auto) en de keuze was een Astma, Megaan of een Focus.
Mja, als je dan toch moet kiezen uit drie kwaden...

Dus nu wordt het een Focus met penose-raampjes, zoals een klant het in de showroom noemde 8)
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Terug naar “Het Forum Café”