De enige bijwerking die ik ken is dat er geen genezing mogelijk isIs er toch een virus wat geen akelige bijwerkingen heeft!!! welkom hier en veel plezier met je Bella.,
gr Tom
Omdat ik op m'n kop kreeg van een zekere sud*** dat ik toch echt moest reageren op jullie berichtjes,
Tja mijn mening is dat er maar weinig echte leuke auto's zijn die ook nog een beetje anders dan anders zijn.. En dan kom je toch snel bij Alfa uit denk ik..Lekker bakkie hoor. Even tussendoor, lijkt het zo of hebben vrouwen toch meer interesse in Alfa dan in andere merken. Ik ben laatst al een speciale alfa hyves voor dames tegengekomen (en echt alleen voor dames, ik mocht me niet aanmelden
) en zie/hoor die een alfa hebben... toeval??
.Tja mijn mening is dat er maar weinig echte leuke auto's zijn die ook nog een beetje anders dan anders zijn.. En dan kom je toch snel bij Alfa uit denk ik..Lekker bakkie hoor. Even tussendoor, lijkt het zo of hebben vrouwen toch meer interesse in Alfa dan in andere merken. Ik ben laatst al een speciale alfa hyves voor dames tegengekomen (en echt alleen voor dames, ik mocht me niet aanmelden
) en zie/hoor die een alfa hebben... toeval??
![]()
Ik reed Twingo vooral uit praktische overwegingen, maar dit is pas echt leuk autorijden!![]()
Ennuh... die hyves ben ik ook lid van hoor
Hè wat flauw!!!!Welkom! Enige "bloem" die op de 145 mag is een Quadrifoglio Verde op een witte driehoekig schildje...
Drie centimeter laten zakken, 17Inch eronder, QV-skirts, Snowhunters op de ramen, mooie rvs eind-demper eronder.......Wel ben in nog aan het bedenken hoe ik deze snelle bolide kan pimpen....
Eeeeh.... Snowhunters?????Heb mijn vriendin vroegáh één keer de sleutels van mijn 33 16v gegeven, en klaar. Alleen nog maar Alfa bij ons op de dam![]()
Drie centimeter laten zakken, 17Inch eronder, QV-skirts, Snowhunters op de ramen, mooie rvs eind-demper eronder.......Wel ben in nog aan het bedenken hoe ik deze snelle bolide kan pimpen....
Kom je al een heel eind
Eeeeh.... Snowhunters?????Wat zijn dat dan?