Afgelopen vrijdag het borgclipje van de schakelstang(33) verloren.
Anwb gebeld en deze heeft een noodreparatie verricht met tie-wraps

Heb nog geopperd om het met een ijzerdraadje weer vast te zetten maar volgens de deskundige zou dat niet werken. Prima!!!!! Na 10x schakelen lag ik dus de volgende ochtend zelf onder de auto met een ijzerdraadje. Sindsdien geen problemen
Maar nu komt de grote ergernis. Verleden jaar was ie ook al verdwenen en voor een redelijk hoog bedrag vervangen door de lokale "dealer". Niet getreurd dacht ik! Op naar hetzelfde bedrijf!
Na een tijdje bij de balie gewacht te hebben was iemand bereid om eens met me te praten.
Antwoord: Nee meneer die hebben we niet meer. En ja ik kan ze wellicht bestellen maar dan moet ik er meteen 20 ofzo bestellen en die verkoop ik nooit weer. Nou mij zie je als klant nooit weer!!!
Het kan ook anders.
Gister online een bestelling bij Tuynder gedaan. Ik dacht nog om het zo snel mogelijk in huis te krijgen het maar onder rembours te laten verzenden(geen prijsopgave e.d.) Heb keurig een bevestigingsmail gekregen.
En dan kom je de volgende dag thuis. Op de mat vind ik een envelope van Tuynder met de onderdeeltjes en het verzoek om het zelf maar over te maken. Dus zonder rembourskosten
Kijk!! dat is nou service. Iemand die nog nooit eerder iets bij je heeft gekocht toch uit de brand helpen, want aan die 4,22 hebben ze denk ik niets kunnen verdienen. Behalve een nieuwe klant welke wel weer terug komt.
Kortom, ik GUN Tuynder mijn volgende "bestelling"