Vroeger was alles beter...

En dat terwijl de lokale Alfa-en Fiat boer hier naar t schjint zn Fiat dealerschap (al dan niet gedwongen) gaat opdoeken en met alleen Alfa de bammetjes gaat verdienen....Ook bij van Lingen moet de schoorsteen roken..
Met alleen Alfa (en de landelijke verkoopaantallen daarvan dit jaar) kon dat wel eens lastig zijn...
Gewoon een slimme zakelijke zet dus.
Thom
In Griekenland ook vaak gezien, Alfa naast mitsubishi enzo...snap het commercieel wel, maar eerlijk gezegd snap ik niet zo dat Alfa Romeo het toelaat![]()
Een alfa naast:
een Opel(ja hoor, dat is er tegenwoordig!)
een Mistubishi
en nu ook naast een Daihatsu
![]()
Is dat zo jah?... dat wist ik niet.. te weinig Fiat verkoop?En dat terwijl de lokale Alfa-en Fiat boer hier naar t schjint zn Fiat dealerschap (al dan niet gedwongen) gaat opdoeken en met alleen Alfa de bammetjes gaat verdienen....Ook bij van Lingen moet de schoorsteen roken..
Met alleen Alfa (en de landelijke verkoopaantallen daarvan dit jaar) kon dat wel eens lastig zijn...
Gewoon een slimme zakelijke zet dus.
Thom![]()
Grtz,fRank
En heel wat is nog voorzichtig uitgedrukt!We zullen dit topic over een half jaar nog eens omhoog gooien.
Het is volgens mij niet mogelijk om met alleen Alfa Romeo nog een beetje geld te verdienen.
Er gaan de komende tijd echt wat dealers sneuvelen.![]()
Het schijnt dat importeur Kroymans het heeeeeeeeeeeeeeel zwaar heeft.
Leo.