
Mijn broerske hielp mij aan de alfa-Virus en vroemt al ruim 2 jaar in een Duitser(was het op een gegeven moment allemaal zat, zo zei ie)

Héérlijk om die iedere keer te irriteren als ie aankomt rijden in z'n Munchen-bak

Er blijkt een volwaardig psycholoog in Dink te schuilen.Heeft met twee aspecten te maken, identiteit en eigenwaarde.Smaken verschillen en iedereen heeft andere wensen (of geen) wat auto's betreft. Vindt het alleen altijd een beetje kinderachtig om elkaars
merk af te zitten zeiken,
Omdat we de laatste decennia massaal aan het jobhoppen, verhuizen, trouwen, scheiden, trouwen en nogmaals scheiden, migreren, studieswitchen en seculariseren zijn gegaan, vormen onze familie, geloof, geboorteplek en beroepsgroep allang niet meer de vaste waarden die onze identiteit bepalen. Dus zoeken we nieuwe ankertjes om ons aan vast te klampen, een voetbalclub, een popidool, een automerk of desnoods een kledingmerk. Allemaal zaken waarmee we willen uitdragen wie we zijn. Tja, en als 'jouw' idool of merk dan opeens minder presteert dan dat van een ander... Gekrenkte trots! Afbreuk aan de eigenwaarde! En aangezien we zelf niet in staat zijn de prestaties van ons idool of merk te verbeteren is de ideale manier om de eigenwaarde te herstellen... het afkraken van de andere idolen en merken. Liefst collectief natuurlijk, want als je het met elkaar eens bent heb je het gelijk aan jouw kant. Toch?