Bijna zoals op de Alfa 147 GTA indertijd. Heb zo'n kleur op mijn GTA en het is idd een schitterende kleur.
Heb wit altijd al mooi gevonden op Alfa's.
De kleur op de 8C is bijna identiek.
W.
Yep, PR-manWim werkzaam bij de Fiat Auto Belgie?
Ik kwam gisteren nog langs Houten. Vanaf de A27 zie je de 8c staan, onder een doek. De vrijwel lege showroom in dat doodsaaie pand met een uitstraling van drie keer niks staat in schril (beter gezegd: kil) contrast met het enthousiasme waarmee de 8c is ontvangen. Zoals de auto er nu bij staat lijkt het meer op een mislukt project waar ze uit schaamte een kleed overheen hebben gegooid.At an additional cost the 8C Competizione has also been ordered in custom colours. Certain customers, including Dutch interior designer Jan des Bouvrie, have opted for ‘Bianco Fuji’ pearlescent (from the Maserati GranSport colour portfolio). Other custom colours that have been ordered follow historical Alfa Romeo paint schemes. The most individual colours have been ordered by German clients, including dark purple metallic and pastel orange.
Volgens mij hebben we bezoek gehad => Click-it!The most individual colours have been ordered by German clients, including dark purple metallic and pastel orange.
Gave filmpjes... die laatste met die kneus achter het stuur (in het 2de gedeelte) is mooi..Hier staan een hele reeks fimpjes met de 8C.
Het moet heerlijk zijn een ritje op Balocco![]()
http://www.autoforum.be/showpost.php?p= ... unt=13[url]
"Alfa 8 C Competizione: adembenemend !"
Zeker. En die Enzo mag er ook zijn.
Dan zie je het verkeerd....een Enzo is in de eerste plaats gemaakt om hard te gaan en niet om mooi te zijn. Ik vind 'm daarom net zo geweldig. Gewoon geen luxe of mooie designtrucjes, maar alleen maar functioneel. (geldt overigens ook voor de F40, niet mooi wel functioneel) De 8C is "andersom" ontworpen. Moest vooral mooi zijn, en met geleende techniek ook nog eens redelijk hard kunnen rijden.ehm misschien ben ik dan weer een pessimist, maar kan iemand mij vertellen wat er zo mooi is aan een enzo???? de fxx is dan weer lekker bruut maar een normale enzo???? tja, ehm, doe voor mij maar de 8C... 4x dan wel