Toch leuk.. (Autoweek.nl)
20-10-08 15:22Laguna III
Wordt het niet eens tijd dat we Alfa op gaan doeken...Met zo'n minimalistisch modelgamma lijkt het einde toch nabij. Of moet de Mito de zaak nog gaan redden?
20-10-08 15:37 V90
Nou Nou Laguna 3, beetje minder mag wat mij betreft wel hoor. Jij hebt duidelijk niet mogen/kunnen kiezen anders had je wel wat anders gereden. Een Renault Laguna, echt lelijkere auto's worden er bijna niet gemaakt. En over kwaliteit zullen we het dan maar niet hebben
20-10-08 @laguna 3
Jaloezie? Zegt er 1 wat met een renault laguna. Het is misschien een kwestie van smaak maar komop zeg het design van een 159 is toch beter uitgevoerd als bij een laguna.
Persoonlijk vind ik dit de mooiste auto in zijn segment en ik ben denk ik niet de enigste (hij is ook nog eens betaalbaarder dan een bmw 3/audi a4 etc). Interieur en exterieur zijn prachtig, maar daar is alfa romeo altijd al goed in geweest. En nu is de kwaliteit ook nog eens omhoog gegaan. Ik heb een proefrit gemaakt in de 159 en de rijeigenschappen zijn geweldig sportief en strak!
20-10-08 johnny t-jet
laguna3 , je zou je eens moeten verdiepen in de geschiedenis van het merk. Lul je toch anders als een laguna rijdt.