Ik laat mij overigens nooit leiden door een verkooppraatje van een verkoper, het gaat namelijk om de auto en niet om de verkoper. Met andere woorden, bij een goeie deal zal het humeur van de verkoper mij een worst zijn

Idem hier, was vroeger een alfa-dealer, maar kon zijn garage niet vergroten en dus kreeg de garage waar ik zo 'gastvrij' onthaald werd het officiële dealerschap.Nu bij een relatief kleine garage. Goede en correcte service.
Hey, alfaqv75!moet dit ook nog even melden,
nu 2x in 1 week zaken gedaan met belgen, 2x pakje verstuurd en beide keren super en vooral eerlijke handel...
achteraf bleken verzendkosten iets hoger als ik dacht, beide heren wilde gelijk het verschil nog betalen...
SUPER... (beide keren ook goed afgehandeld)
vind ik echt super tof, ondanks dat ik fout zat met de verzendkosten dat dan de koper bereid is om nog extra geld over te maken!!
Hey rz, alvast bedankt...hebben een bod lopen op een 156 sw momenteel maar laat iets weten als het afspringt...he tom,
mijn vrouw wil haar 156 sw verkopen.
1,9jtd 16v 126pk versie,70.000km bj 2005( denk ik)
als je interesse hebt laat maar iets weten
Ik denk 6,20€ tot 2kg, daarboven wordt het duurder dacht ik...Hey, alfaqv75!moet dit ook nog even melden,
nu 2x in 1 week zaken gedaan met belgen, 2x pakje verstuurd en beide keren super en vooral eerlijke handel...
achteraf bleken verzendkosten iets hoger als ik dacht, beide heren wilde gelijk het verschil nog betalen...
vind ik echt super tof, ondanks dat ik fout zat met de verzendkosten dat dan de koper bereid is om nog extra geld over te maken!!
Verzendingskosten uit Nederland valt dat mee?
Heb hier ook iets gekocht bij duc,maar is voor hem ook eerste keer dat hij iets stuurt naar Belgie!
Grtz
Ik denk 6,20€ tot 2kg, daarboven wordt het duurder dacht ik...Hey, alfaqv75!moet dit ook nog even melden,
Verzendingskosten uit Nederland valt dat mee?
Heb hier ook iets gekocht bij duc,maar is voor hem ook eerste keer dat hij iets stuurt naar Belgie!
Grtz