Ik vind het gewoon triestig dat zo iemand Alfa's mag (lees:moet) verkopen. Als ik naar Alfa zou overstappen en meteen zo een verkoper zou treffen, ik zou naar de garage ernaast gaan.
Hopelijk is ie bij de verkoop van de Mito iets klantvriendelijker.
Wie heeft het hier over de MechelsesteenwegToch niet te snel gereden hé , op de Mechelsesteenweg ?![]()
Inderdaad jammer dat de meeste erkende dealers geen( in hun ogen ) " oude brol " meer willen verkopen . Maar ze staan natuurlijk ook flink onder druk ...![]()
Er zijn toch nog alternatieven bij jou in de buurt ?
Om je (potentiële) klanten zo te woord te staan verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar heb je gevraagd om wat meer informatie en is dat geweigerd? Of had de man in kwestie even zijn dag niet?de verkoper in questie haalde de sleutel en zei me kortaf: "Ier, kijkt er maar eens naar". Daar moest ik het dus mee doen, geen informatie over de wagen, nix...man kwam zelf niet mee naar buiten.
Jup Dink, heb zelf gevraag om wat meer info, ofwel stond zijn hoorapperaat even niet aanOm je (potentiële) klanten zo te woord te staan verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar heb je gevraagd om wat meer informatie en is dat geweigerd? Of had de man in kwestie even zijn dag niet?de verkoper in questie haalde de sleutel en zei me kortaf: "Ier, kijkt er maar eens naar". Daar moest ik het dus mee doen, geen informatie over de wagen, nix...man kwam zelf niet mee naar buiten.
Jaja weet ik, als 1 van de eersten was ik van die 50 op de hoogteOEI! Ik wist het direct over welke garage het ging!
Als je daar nieuw koopt , wordt je daar algemeen goed ontvangen!
Over 2de handswagens dat had ik nog al eens gehoord.
Oja! Mechelsesteenweg daar mag je wel maar 50 he!![]()
![]()
![]()
Daar zeg je wat, heb ik ook al enkele keren voor gehad, je offert een namiddag op om thuis te blijven en dan zit je daar...tja, hetzelfde geld voor kopers waarmee je wat afspreekt en niet op komen dagen
(andere daar in tegen zeggen wel netjes af)
Idem hier, mag nog een superkoop zijnDoor foute verkopers kan ik totaal op een auto afknappen. Al snij ik mezelf daarmee in de vingers, dan ben ik in staat om een auto pardoes te laten staan.