koolstoffilterhuis

Grazie
Gianni
Radiateur past niet helemaal, is idd breder en de noppen onderaan vallen anders!Hallo, bij het verwijderen van mijn bumper kwam ik een zwarte box, nee geen "black box", tegen van waarschijnlijk het
koolstoffilterhuis. Hierin zit een scheur en ook een slang die ergens achter de accu loos ligt te wezen. Geeft het dat dit filterhuis gescheurd is ? Oh ja en weet iemand of een radiateur van een ts ook op een 1.8 past?
Grazie
Gianni
Hmm, doppen onder is ook een goeje ja..Radiateur past niet helemaal, is idd breder en de noppen onderaan vallen anders!Hallo, bij het verwijderen van mijn bumper kwam ik een zwarte box, nee geen "black box", tegen van waarschijnlijk het
koolstoffilterhuis. Hierin zit een scheur en ook een slang die ergens achter de accu loos ligt te wezen. Geeft het dat dit filterhuis gescheurd is ? Oh ja en weet iemand of een radiateur van een ts ook op een 1.8 past?
Grazie
Gianni
Maar wel pas te maken zonder problemen.
Dat zwarte doosje kan in de grijze bakrijdt prima zonder
Volgens mij zat het er tog niet meer op.Een TS radiateur is meen ik ietsje breder. Je zou dus even moeten kijken of je uitkomt met de aansluiting/slang op de radiateur. In het ergste geval heb je dus een setje langere/andere koelvloeistofslangen nodig.
Als dat koolstoffilterhuis/doosje gescheurt is zou ik hem gewoon verwijderen. Als het goed is zit er een solenoid op aangeloten die door het motormanagementsysteem aangestuurd wordt. Die laat dan zo nu en dan wat brandstofdamp het inlaatspruitstuk in gaan. Bij de TS van Ba hebben we heel het zooitje verwijderd en afgedopt.