Hee, een foto van onze allereerste geplaatste smiley, wat leuk!![]()

Of is het een koekje van eigen deeg?
Euh, sorry Monique, we dwalen af

Hee, een foto van onze allereerste geplaatste smiley, wat leuk!![]()
Welkom hier, weer een Alfa liefhebster erbij![]()
De overgang van een 850 naar een 156 gaat vanzelf wennen, over een maand zeg je gewoon dat ie veel knusser is.
en als het niet went, ruilen met een 166.
Na 2 x 156 te hebben gehad rij ik nu een 166, deze is wel een flink stuk ruimer, als ik nu in mijn oude 156 SW zit (RogerAlfa) voelt dat idd wel wat klein.
(Hoop dat er meer profiel zichtbaar is van je banden dan van je hyves![]()
![]()
![]()
)
De 156 JTD is destijds wel tot trekauto van het jaar uitgeroepen...Als je met een paardentrailer rijdt heb je toch meer aan een 850.
Ik heb zelf een XC70 gehad, de fijnste trekauto die ik heb mogen tijden en best een lekker weggedrag (maar 4wd), al is het de billen bij elkaar knijpen bij een bocht.
Toch zou ik ook voor de 156 gaan, heerlijk stirende wagen, helaas heeft Alfa geen trakauto in haar gamma die een forse trailer mag trekken.
Maar mag geen 1900kilo trekken (dat is wat wij nodig hebben), maar je hebt helemaal gelijk hoor, prima trekauto!De 156 JTD is destijds wel tot trekauto van het jaar uitgeroepen...Als je met een paardentrailer rijdt heb je toch meer aan een 850.
Ik heb zelf een XC70 gehad, de fijnste trekauto die ik heb mogen tijden en best een lekker weggedrag (maar 4wd), al is het de billen bij elkaar knijpen bij een bocht.
Toch zou ik ook voor de 156 gaan, heerlijk stirende wagen, helaas heeft Alfa geen trakauto in haar gamma die een forse trailer mag trekken.
al ging dat vooral over caravans
Kees, wij moeten nodig eens wat afspreken, want je slaat de plank hier volledig misMonique Smitdie kan toch ook zingen ?
Kees, wij moeten nodig eens wat afspreken, want je slaat de plank hier volledig misMonique Smitdie kan toch ook zingen ?
![]()
Volgens mij ben je hard toe aan een flinke dossis metal muziek op je trommelvliezen![]()
![]()
Groetjes,
Marc
@Moderator: Grijpen we niet in ??? Het onderwerp gaat inmiddels over trekhaken, ik stel voor deze leden een maand te schorsen van het forumAls je met een paardentrailer rijdt heb je toch meer aan een 850.
En als ik vertel dat ik de trekhaak gebruik om mijn Alfa's op een trailer te transporteren, word ik dan niet geschorst????
@Moderator: Grijpen we niet in ??? Het onderwerp gaat inmiddels over trekhaken, ik stel voor deze leden een maand te schorsen van het forum