Vind 'm een beetje vaag, zal wel gericht zijn op een 'jong' publiek dan...

Spreekt mij in ieder geval niet echt aan, maarja, hij blijft je wel bij...
http://www.youtube.com/watch?v=-iJo6jIiqw8
Wat hij zegtnou, vind het helemaal niks....
geef mij maar een driftende 75 met italiaanse achtergrond muziek (heel rustig maar waanzinnig stoer!!)
Ik weet niet of je het doorhebt, maar de 75 is al een tijdje uit productiegeef mij maar een driftende 75 met italiaanse achtergrond muziek (heel rustig maar waanzinnig stoer!!)
Volledig mee eens.Grafisch leuk gedaan met die icoontjes, maar dit heeft te maken met de auto HOE? Hier had een willekeurig lifestyleproduct [sic] in geplakt kunnen worden in plaats van de MiTo en dan was het spotje even geloofwaardig geweest.
Ik denk ook dat dit spotje perfect aansluit op de doelgroep.Volledig mee eens.Grafisch leuk gedaan met die icoontjes, maar dit heeft te maken met de auto HOE? Hier had een willekeurig lifestyleproduct [sic] in geplakt kunnen worden in plaats van de MiTo en dan was het spotje even geloofwaardig geweest.
De doelgroep van de Mito is de huidige I pod generatie, en daarom zeg ik: het plaatje klopt
gaat niet om de auto, maar om de reclame...Ik weet niet of je het doorhebt, maar de 75 is al een tijdje uit productiegeef mij maar een driftende 75 met italiaanse achtergrond muziek (heel rustig maar waanzinnig stoer!!)