Moet ik wel een ommetje rijden, want hemelsbreed zal het 500 meter zijn gok ik

Is goed, ik kom óók met mijn 147 als het zulk weer is als vandaagAlleen niet te modern 147 en 156 enzo
Ik dacht dat jij een echte "die hard" wasIs goed, ik kom óók met mijn 147 als het zulk weer is als vandaagAlleen niet te modern 147 en 156 enzo
Ik rij regelmatig ook in het 147 leasegebakje van mijn echtgenote dus schaam je niet.Meer een "poor bastard"...
vandaar de leasebak
Da's lekker. Heb je een hekel aan ons ofzoNou, belangstelling genoeg!
Het idee om alleen maar 105 serie Alfa's mee te laten doen laat ik maar varen....Dus ook de andere serie's zijn welkom. Alleen niet te modern 147 en 156 enzo
Gaan we samen in mijn 147... of in jouw 156??Da's lekker. Heb je een hekel aan ons ofzoNou, belangstelling genoeg!
Het idee om alleen maar 105 serie Alfa's mee te laten doen laat ik maar varen....Dus ook de andere serie's zijn welkom. Alleen niet te modern 147 en 156 enzo
Jaaah, lekker stokenGaan we samen in mijn 147... of in jouw 156??Da's lekker. Heb je een hekel aan ons ofzoNou, belangstelling genoeg!
Rebels with a cause![]()