Onder het mom van vierkante auto's
Klik hier voor AutoBlog
Er stonden al de hele tijd zoveel mensen rondom de SZ.
Ik denk dat de schrijver "hoekig" bedoelt.Vierkant? SZ?
Maar je hebt je dus op de PC gewaagd?
Die koplampen van de Alfa SZ vind ik altijd net op van die Lego-vierkantjes lijken
Ik weet niet of mijn opmerking bedoeld wordt maar 1man wordt altijd ten onrechte vergeten bij deze auto. Terwijl hij zo belangrijk was. En nog veel meer mooie creaties gemaakt heeft. Wat dat betreft krijgt hij bij Citroënliefhebbers meer waardering dan bij Alfaliefhebbers.Het is opvallend hoeveel meer waardering de SZ krijgt van andere autoliefhebbers dan een aantal Alfa Clubleden.
Michel OpronIk weet niet of mijn opmerking bedoeld wordt maar 1man wordt altijd ten onrechte vergeten bij deze auto. Terwijl hij zo belangrijk was. En nog veel meer mooie creaties gemaakt heeft. Wat dat betreft krijgt hij bij Citroënliefhebbers meer waardering dan bij Alfaliefhebbers.Het is opvallend hoeveel meer waardering de SZ krijgt van andere autoliefhebbers dan een aantal Alfa Clubleden.
Z`n broer, Robert.Michel Opron
Ik heb soms wel eens het gevoel er redelijk alleen in te staan, maar ik vind de Vittoria echt beregaaf!Hm, Castagna heeft juist een SZ geofferd ten behoeve van de Vittoria...