Plots krijg ik hem niet meer uit de 1e versnelling.Clip is niet los maar hij wil niet uit zijne eertse geraken.Wat kan dit zijn. Bak echt kapot?
Tips!
Zou heel goed kunnen ja...
maar behalve het clipje is ook de aansluiting op de versnellingsbak (het T stukje) van belang. Als de rubber bussen / stalen pennetje daarvan gek zit kan je ook dit soort dingen krijgen.
Hahah, in dit geval maakte ik een foutje door te quoten ipv te editen (kunne ---> kunnen)ik bedoel de stiftjes door de schakelassen... bedoel jij die dan ook??
Cool down man, neem een colaatje![]()
Zitten die aan de buitenkant en zo ja zijn deze gemakkelijk te vervangenik bedoel de stiftjes door de schakelassen... bedoel jij die dan ook??
Cool down man, neem een colaatje![]()

Off-topic:Voor Smetsers

Off-topic:Voor Smetsers
Ha Jef! Ik zal als ik thuis ben wel een paar foto's posten van hoe DIE bak er nu bij staat! Ben nu halverwege revisie
De versnellingsbak hangt inmiddels ook onder de 75 van Ba! Zo nu en dan een klein beetje double-clutchen en hij schakelt als een..goeje
On-topic:
Zoals allessandro elders schreef: Weet je ECHT zeker dat er niets mis is met de koppeling? Gaat de gaffel op de bak goed op en neer als je het koppelingspedaal bedient?
Even een paar fotootjes geleend van Remco S:
De aansluiting van de schakelstang op de bak:
Buitenkant bak: