Helaas, maar volkomen begrijpelijk, gaat dat vaak zo.Voor die KL$$%^$TE hoezen brengt ieder normaal mens zijn 33 netjes naar de autosloperij.Gefeliciteerd. Goed keuringstation.Off-topic: voor het tweede achtereenvolgende jaar goedgekeurd met twee finaal in stukken zijnde stuurhoezen.![]()
Ik niet, dus €600 arbeidsloon en €30 materiaal verder en mijn 33 was weer door de APK![]()
Gr, Pieter
Over de kwaliteit van het keuringstation kun je discussieren.... Aan de ene kant is het natuurlijk meer dan slordig, dat ze dat helemaal over het hoofd zien, maar da's hun probleem/ risico, denk ik dan. (de auto zou eens in de steekproef vallen..........) Aan de andere kant, vind ik het persoonlijk niet direct een veiligheidsissue, althans niet bij de 33. Het feit, dat het stuurhuis zo weggestopt is, is waarschijnlijk ook de reden, dat de keurmeester het niet gezien heeft. Maar eigenlijk had ie het gewoon moeten opzoeken/ zien natuurlijk. Hoe dan ook, ik ben er zeker niet rouwig om! Wat mij betreft een prima keuringsstation.
(voor de criticasters: ik ben dus niet iemand, die zeurt, als een auto met apk, toch grote gebreken blijkt te hebben na aankoop en beoordeel de kwaliteit van een auto nooit op het al dan niet hebben van een geldige apk.