Goeiemorgen mede Alfisten,
Ik ben al enige tijd aan het overwegen om CSC spruitstukken aan te schaffen voor mijn 75. Ben de spullen op het SS weer eens tegengekomen en heb qua prijs een aanbieding die aantrekkelijk genoeg is om er serieus over na te denken.
Heb via de zoekfunctie al veel info kunnen terugvinden over dit onderwerp en heb zo een aardig beeld van de voordelen (geweldig geluid en meer trekkracht door meer lucht) en de mogelijke nadelen (lastige pasvorm, scheurtjes in bepaalde delen e.d.).
Nu is mijn vraag of er nog meer mensen zijn die ervaringen hebben met deze onderdelen. Natuurlijk krijg ik het liefst alleen goede verhalen te horen, maar ook de mindere eigenschappen zijn voor mij belangrijk om te weten voordat ik ze aanschaf, dus ook die wil ik zeker te weten komen (kan me namelijk een draad herinneren die specifiek ging over scheuren die ontstonden in de spruitstukken van CSC, maar die kan ik helaas niet terugvinden).
Mocht iemand verder nog tips en trucs hebben m.b.t. de montage van de spruitstukken: ook altijd welkom, want schat in dat het een aardig werkje is om het passend te maken. Specifieke vraag op dit punt is overigens of de katalysator automatisch komt te vervallen bij montage of dat het mogelijk is m te behouden met het oog op de APK (gaat in dit geval dus om een America uit ´89 met ka en de auto is op dit moment al voorzien van een middendempervervanger van CSC en de enkele 80 mm einddemper van CSC) .
Thanx alvast voor de eventuele reacties !
Grtz,
Jos Cozijnsen