Ha, dat is inderdaad mijn Spider geweest.

Gelukkig bewaar ik altijd al m'n fakturen dus hier de historie van de periode dat ie in mijn bezit is geweest:
Aangeschaft in september 2003 bij Van der Zee in Dordrecht met 59.000km op de teller.
- Juni 2004: 64.000km, APK, geen grote dingen laten doen
Februari 2005: 81.500km, Vier nieuwe banden, remblokken rondom, remschijven voor.
Maart 2005: Nieuw alarm in laten bouwen. Weet eigenlijk niet meer precies waarom, volgens mij kreeg ik hem regelmatig niet met de afstandsbediening van het alarm af.
Augustus 2005: 90.000km, Distributieriem, multiriemen en spanrollen vervangen. Tevens motortje voor het dak vervangen.
December 2005: 103.000km, ingeruild bij Heida.
Ik heb dus nooit noemenswaardige problemen gehad in de ruim twee jaar dat ie in mijn bezit is geweest. Was een heerlijke auto met een zalig motortje, zag er onder de kap ook erg netjes uit met de zes verchroomde pijpjes nog helemaal netjes (heb ik ook wel eens anders gezien....) Nadat het motortje van het dak was vervangen heb ik daar ook geen problemen mee gehad, daarvoor had ik nog wel eens dat het dak niet open wilde. Als de neus overgespoten is, is dat na "mijn tijd" gebeurd, en waarschijnlijk was dat dan om steenslagschade weg te werken want er zaten wel wat plekjes op de neus (onvermijdelijk bij dit type Spider/GTV).
Ik heb hem destijds met pijn in het hart ingeruild voor een 147JTD, omdat m'n woonwerkverkeer van 120km per dag toch wat duur werd. Ik zie dat er nu 116.000 op de teller staat, dus in de afgelopen bijna drie jaar is er kennelijk maar 13.000km mee gereden.. ik kan me inderdaad nog wel herinneren dat ik hem nog lange tijd op de site van Heida heb zien staan. Kortom: T/m 103.000km was het in ieder geval een zalige auto, wat er daarna mee is gebeurd weet ik niet. Succes!