Iemand van hier

Rij zelf ook niet altijd even netjes, maar probeer het over het algemeen toch wel netjes te houden...
Groetjes,
Marc
mee eens, probeer ik ook te zeggen... (alleen jij typt denk wat sneller haha)Fijn, als je zo te kakken wordt gezet............ Het blijft een subjectieve waarneming natuurlijk.
Zolang ik het niet gezien heb, weet ik niet of ik het met de poster eens ben.![]()
Verder onthoud ik mij van kommemtaar. (heb geen 147)
Zeker een subjectieve waarneming, zijn er allemaal niet bij geweest. Helemaal mee eensmee eens, probeer ik ook te zeggen... (alleen jij typt denk wat sneller haha)Fijn, als je zo te kakken wordt gezet............ Het blijft een subjectieve waarneming natuurlijk.
Zolang ik het niet gezien heb, weet ik niet of ik het met de poster eens ben.![]()
Verder onthoud ik mij van kommemtaar. (heb geen 147)
Dan weet ik wie de gekste is nuIk ken hemen jij ook Marc.
Komt hier regelmatig op het forum
Hij heeft ADHD, gebruikt Ritalin, Medikinet etc etc, is bijzonder lastig te corrigeren en gedraagt zich inderdaad als een malloot.
![]()
Wat een onzinbericht!!
@ Toine, weet Lilian hiervan![]()
Des te meer reden om met mijn 147 dit soort looser te snel af te zijndenk dat het, gezien de auto eerder een petjesdrager met gouden ketting is geweest
Daar hebben we andere instanties voor in dit land. (waar overigens ook nooit iemand het mee eens isFlitservice??? Ze zijn zo ontzettend met de wet bezig dat ze de privacy wetgeving vergeten... het vermelden van kentekens en beschuldigen is niet aan hun!
Sinds wanneer is het vermelden van kentekens een schending van de privacy? Als dat zo zou zjin zou elke plaatsing van een foto van een auto waarop het kenteken niet is uitgewist ook al een schending zijn.
Lezen.... is ook een kunst.het vermelden van kentekens en beschuldigen is niet aan hun!