WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Omdat het maar 1x per jaar SSAR is heb ik....[aanvul

ma sep 01, 2008 13:24

bbq gemist :evil:
Ik heb je inderdaad niet gezien tussen de middag :mrgreen:
Broodjes hamburger en braadworst waren voortreffelijk kan ik je vertellen ;)

:twisted:

Groetjes,
Marc
Inderdaad, het was een goei braai :)

Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Omdat het maar 1x per jaar SSAR is heb ik....[aanvultopi

wo sep 03, 2008 12:51

Omdat het één keer in het jaar SSAR is... en we toch hebben besloten om de 75 te gaan opknappen ... hebben we een mooie CSC middendempervervanger besteld en een adapter gekocht voor een sportluchtfilter :lol: ... en is het me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ie verlaagd moet worden.. dat gaat dus ook nog gebeuren.
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 03, 2008 12:53

Omdat het één keer in het jaar SSAR is... en we toch hebben besloten om de 75 te gaan opknappen ... hebben we een mooie CSC middendempervervanger besteld en een adapter gekocht voor een sportluchtfilter :lol: ... en is het me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ie verlaagd moet worden.. dat gaat dus ook nog gebeuren.
Als anderen vinden dat ie verlaagd moet worden doe je dat? :roll:
ach, kzal wel de enige weer zijn die verlagen niet nodig vind..

Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 03, 2008 17:29

Ik vind het mooi staan en zeker zondag werd dat duidelijk toen ze naast de rest van de 75-en stonden. Dus je hebt wel een beetje gelijk, het is niet nodig ... maar wel mooi :wink:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 03, 2008 17:42

Ik vind het mooi staan en zeker zondag werd dat duidelijk toen ze naast de rest van de 75-en stonden. Dus je hebt wel een beetje gelijk, het is niet nodig ... maar wel mooi :wink:
Maar je houd er wel Imola velgen op? (das 14 inch toch?)
Mijn vader had namelijk ook een 1.6 en die was niet velaagd en stond op 14 inch staal met standaart wieldoppen.
We hebben met deze auto heel wat drempels geraakt kan ik je zeggen.. na een vakantie op Sardinie (waar in het park waar ons huisje stond wel hele extreme drempels waren neergelegd) moest er zelfs een nieuwe kat onder omdat die steeds geraakt werd door die drempels :shock:
De boot op komen was trouwens ook al zo'n ramp..
Vooral met een volle auto gaven drempels echt problemen bij die 1.6.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou 75 zit..

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Omdat het maar 1x per jaar SSAR is heb ik....[aanvultopi

wo sep 03, 2008 17:54

Lekker off-topic :lol: maar een verlaagde Alfa 75 zonder serieuze onderstelaanpassingen (denk aan: uitlaat aanpassen, serieuzere veren en dempers) is echt een drama wat drempels aangaat. Bezint eer ge begint, als het een dagelijkse auto betreft. :roll: Niks mis met 14", maar dan mag de bandenspanning best >2,5 bar zijn, dat scheelt al alles.
Of anders: geniet, maar verlaag met mate. :wink:
@Jurian: goed om te 'horen', dat je de 75 een tweede leven gaat geven. :thumbs:

On- topic: ........ heb ik enorm genoten! :driving: :blue_cool: \:D/
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 03, 2008 18:07

Lekker off-topic :lol: maar een verlaagde Alfa 75 zonder serieuze onderstelaanpassingen (denk aan: uitlaat aanpassen, serieuzere veren en dempers) is echt een drama wat drempels aangaat. Bezint eer ge begint, als het een dagelijkse auto betreft. :roll: Niks mis met 14", maar dan mag de bandenspanning best >2,5 bar zijn, dat scheelt al alles.
Of anders: geniet, maar verlaag met mate. :wink:
@Jurian: goed om te 'horen', dat je de 75 een tweede leven gaat geven. :thumbs:

On- topic: ........ heb ik enorm genoten! :driving: :blue_cool: \:D/
Off topic: 14 inch gaan er wel af, maar pas na de winter (blijf een student) en bandenspanning staat nu op 2.6 lekker zuinig en stuurt ook makkelijker (nog geen stuurbekrachtiging). Verder heb ik op SSAR al een middendempervervanger besteld en rij ik zowiezo niet veel met de Alfa ivm met OV-jaarkaart .... ach je bent jong en je wilt wat he ... nu kan het nog ;)

On topic: ik heb je inderdaad zien genieten, toen je met de recordpoging grijzend voorbij kwam rijden en zwaaien :)

Terug naar “Het Forum Café”