Auw auw, pfff, zere nek, ribbenkast, pijn in m'n hasses... wat een klap!
Het ging eigenlijk heel erg goed, totdat ik -tegen het briefingadvies in- ruimte wilde maken voor een deelnemer die mij wilde lappen.
In Ramshoek dacht ik ruimte te maken door de bocht wat krapper en met een wat mindere snelheid aan te snijden, zonder er zelf heel veel mee te verliezen.
Daar had ik het dus mis, want ik denk door een hoop vuil en het krapper aansnijden, was de 75 plots niet meer te corrigeren en was het enkele reis vangrail...
Dan remt dat mooie gras toch echt helemaal niks af, doe mij maar een grindbak, levensgevaarlijk!
Maar, motortje loopt nog, radiateur, oliekoeler en interkoeler nog heel. Verder is het afwachten of de carrosserie nog te redden is.
Maar het was wel erg gaaf, zaterdag remproblemen door een vastzittende remklauw, rechtsachter. Weinig rondjes kunnen rijden en een te pas en te onpas uitbrekende achterkant.
's Avonds de remklauw gedemonteerd en de volgende morgen een nieuwe klauw gemonteerd, met dank aan Richard van Alfa Nord!
Hierna een prima kwalificatie gereden met een 2.10 -nog iets. Tot de pitstop, welke perfect was geregeld door Alberic en zijn mannen, lekker geracet, na de pitstop begon het eigenlijk ook goed, tot een rondje of wat later het verhaal hierboven plaatsvond.
Naar de pitstraat rijden lukte nog wel, maar daar bleek al gauw dat doorrijden niet mogelijk was! Hier wat telefoonplaatjes van de schade...
Nouja, wordt weer vervolgd!
P.S. rijdt wel geweldig dit blok met compressor, niet alleen van buiten klinkt ie lekker, maar in de auto zeker ook een verslavend geluid...