Tzt... Als de lease nog een tijdje loopt zou ik wachten met vervangen tot die bijna afgelopen is. Audiospul wordt alleen maar goedkoperBovendien moet ik de auto tzt met eenzelfde systeem inleveren...

Tzt... Als de lease nog een tijdje loopt zou ik wachten met vervangen tot die bijna afgelopen is. Audiospul wordt alleen maar goedkoperBovendien moet ik de auto tzt met eenzelfde systeem inleveren...
ja ok, radio frontje zou ook niet vergoed worden want hoord bij de radio en dat zit vast in de auto...Ik heb al aangifte gedaan via internet en daarin heb ik aangegeven dat mijn radio en frontje zijn verdwenen.verhaal het dan op je inboedel verzekering (tenminste, de losse spullen die in je auto lagen kan je daarop vehalen, of was echt alleen je radio weg??)
![]()
Bovendien is het maar de vraag of dat wat uitmaakt. Aangezien ik in Rotterdam woon heb ik een verhoogd eigen risico à €225. Alleen het frontje zou dan worden vergoed...![]()
Ben alleen wel sinds eergisteren mijn laptoptas met inhoud en m'n camera kwijt... Waar kunnen die dan liggen?(Nope, helaas ben ik iets té eerlijk voor deze wereld)
Is inderdaad een goed idee (en overweeg het ook). Enige is dat "mijn" radio er binnenkort waarschijnlijk uitgaat. Alle bedrading ziet nog keurig op z'n plek, dus dat zou plug'n'play zijn. Kan tzt misschien ook wel een ander type/merk laten monteren, maar dan betaal je weer de hoofdprijs voor inbouwkosten. (En nee, ik ga niets zelf inbouwen in die auto, want daar zullen ze helemaal wel weer niet blij zijn. Garantiebepalingen, bla bla bla...)Tzt... Als de lease nog een tijdje loopt zou ik wachten met vervangen tot die bijna afgelopen is. Audiospul wordt alleen maar goedkoperBovendien moet ik de auto tzt met eenzelfde systeem inleveren...
Ook in Noord, Blijdorp. Ook niet bepaald de buurt waar je die het eerst verwacht. Maar van de wijkagent heb ik wel vernomen dat het weer een trend aan het worden is hier. Ben niet bepaald de eerste de afgelopen maanden en ben bang dat ik ook niet de laatste zal zijn...owja, waar in Rdam
das nixs ik heb een tijdje in crooswijk gewoont en drie auto daar gehad. alle 3 hebben schade of inbraak gehad...ok, blijdorp, is om de hoek idd...
maatje van mij woont op de gordel weg en was een half jaar geleden aan de beurt
(hij had een autoradio waarvan de cd speler het niet eens meer deed, maar dat zie je natuurlijk niet aan de buiten kant)
Ook dat is niet bepaald slim. Het zijn standaard zoekplekken net als het dashbordkastje en onder de stoel.Bij mij in de buurt tikken ze bijna om de week wel een auto in, daarom staat mn dashboard kastje altijd open, mn frontje stop ik in de zak achterop de voorstoelen
Frontje vinden ze niet en het is een oude radio/cassette, maar toen wel een van de beste welke je kon kopen, met een wisselaar welke nog niet overslaat als je er met een moker op ramtOok dat is niet bepaald slim. Het zijn standaard zoekplekken net als het dashbordkastje en onder de stoel.Bij mij in de buurt tikken ze bijna om de week wel een auto in, daarom staat mn dashboard kastje altijd open, mn frontje stop ik in de zak achterop de voorstoelen
Tevens keert je verzekering niet uit als je geen frontje kunt overleggen met een beetje pech.![]()
Ik heb niks maar dan ook niks in de auto liggen. Geen TomTom, geen frontjes, geen geld, helemaal niks.