Franksud

305 mm remmen voor..![]()
Wat zou de steek van een Mito zijn?
Dat biedt weer perspectieven dan4x98 denk ik dan...
Is alleen even wachten wat de after market het op gaat pakken.... en of ze dat gaan doenVoor de 155 Rijders wel ja![]()
Great minds think alikeIs alleen even wachten wat de after market het op gaat pakken.... en of ze dat gaan doenVoor de 155 Rijders wel ja![]()
![]()
Tijd zal het leren
Groetjes,
Marc
Hoeft ook nog niet een probleem te worden. Zal tegen die tijd wel even puzzelen worden wat er allemaal wel en niet mogelijk is.Mito zal steek 4x100 zijn, net als de Grande Punto waarop hij gebaseerd is.
Shit inderdaad heb ik nu nagecheckt en blijkt ook bij MiTo 4x100 te zijn ; Ik had het snode plan om de 17" MiTo 8c type velgen op onze Familycar (Multipla ...) te zetten : noppes dus en schuifbouten wil ik nietMito zal steek 4x100 zijn, net als de Grande Punto waarop hij gebaseerd is.
Schuifbouten hoeft geen probleem te zijn hoor. Ken er velen die er al tijden mee rijden en nooit wat mee gehad hebben. Ook mijn vaste (erg goede) banden- en wielentoko ziet het als goede optie.Shit inderdaad heb ik nu nagecheckt en blijkt ook bij MiTo 4x100 te zijn ; Ik had het snode plan om de 17" MiTo 8c type velgen op onze Familycar (Multipla ...) te zetten : noppes dus en schuifbouten wil ik nietMito zal steek 4x100 zijn, net als de Grande Punto waarop hij gebaseerd is.![]()
Mooi zo'n witte met SportPack ; zo wordt onze demo ook, vandaag heb ik nog effe 'n zwart metaal met SportPack ook best mooi .