Mja... eerlijk is eerlijk... een Seicento is gewoon een wijvebak... excuses le mot

Zal dan ooit wel iets goed gezaaid hebben... ben ERRUG blij met het blokje EN met het feit dat de banden het gehouden hebben... Het beentje heelt ook al weer en dat het auw doet is natuurlijk een goede reden om er vele kusjes op te gaan krijgen!Tsja, zaaien en oogsten!!
Kijk... en dan keert het karma dan toch weer ten goedeen dat het auw doet is natuurlijk een goede reden om er vele kusjes op te gaan krijgen!![]()
![]()
![]()
Tsja... zit wel wat in... zo'n langlopende rekening-courant met Karma lijkt me ook niks eerlijk gezegd...wel lekker dat je je karma zo snel om je oren krijgt... weet je tenminste nog waar het over gaat
Nee... dan krijg je er zo'n beetje het CJIB gevoel bijTsja... zit wel wat in... zo'n langlopende rekening-courant met Karma lijkt me ook niks eerlijk gezegd...
Nee! Begin juist in de mood te komen en me hier aan te passen... savour the moment!Hee, kan je deze onzin niet op het PlebsAuto-forum voortzetten?![]()