Zinloze discussie zeg.. bewijs eens dat er voldoende olie inzat.. dat er niet koud getrapt is met dat blok...
ik denk dat je het onderling moet oplossen, maar niet op een forum in het openbaar...
Couldnt agree more..omgZinloze discussie zeg.. bewijs eens dat er voldoende olie inzat.. dat er niet koud getrapt is met dat blok...
ik denk dat je het onderling moet oplossen, maar niet op een forum in het openbaar...
In principe bedoel ik dat dus, alleen iets genuanceerderZinloze discussie zeg.. bewijs eens dat er voldoende olie inzat.. dat er niet koud getrapt is met dat blok...

De kortste klap zou zijn dat je je geld terug krijgt en een andere auto gaat kopen. De op een na kortste klap zou zijn om deze in de pletter te doen ( wel filmen en op youtube zetten ) en een andere auto te gaan kopen. Als je perse tijd, geld en moeite wilt stoppen in een koets met verrotte achterschermen en een rot blok zou ik een wat oudere alfa nemen, die zijn daarna namelijk nog geld waard, een gefrankensteinde 155 moet wel heel extreem zijn om serieus geld waard te zijn. Je koopt misschien een 8V blok voor een paar honderd euro, maar als je zelf niet kan sleutelen gaat het je een boel meer kosten om dat er weer in te krijgen. Dan rijdt je auto, maar heb je nog een roestige bak met een dagwaarde van 500 euro of minder waarvan er genoeg op marktplaats te koop zijn zonder al deze moeite.Wat zou de kortste klap zijn, zoeken naar een goed onderblok, of gewoon de hele rattaplan eruit (misschien weer terug naar 1.8 ts die erin hoort?)