bedoeling is een ts die lekker aan het gas hangt hoef geen 200 pk al zou het wel leuk vinden maar zoveel rek zit er niet in mijn knip....

dat zeg ik.......Dat wil jij... de vraag was van Pieter en geen idee of hij dat ook wil...Omdat je bovenin lucht wilt pompen en dat red je met 40ers niet.Welja... waarom moet dat 45mm zijn??
Als je veel vermogen wil moet je het ook utgeven he!!
Dit is een LowBudget oplossing
er lopen nu twee verhalen doorelkaar heen.![]()
Pieter zou ( als het zou passen wat het dus niet doet) (en ze zijn ook niet meer te koop)goed met de spica wegkomen.
Overigens enig idee hoeveel vermogen er gehaald wordt met 45 mm carbs op een TS blok??
dik 200pk moet kunnen... en dan hebben ze vaak venturi's die onder de40mm zitten hoor!
graag de foto's....Ik heb een spica ding liggen en een TS staan.. ik kan eens kijken en ze naast elkaar houden... en foto's nemen... alleen posten grrrr pas vanaf 18 -08 heb ik weer normaal internet en kan ik foto's posten hoop ik.
ik heb ze alletwee Drè het past niet.Ik heb een spica ding liggen en een TS staan.. ik kan eens kijken en ze naast elkaar houden... en foto's nemen... alleen posten grrrr pas vanaf 18 -08 heb ik weer normaal internet en kan ik foto's posten hoop ik.
setje oude carburateurs afzagen pasklaar maken uitdraaien 45 mm klepjes laten maken pasmaken klaar..... TOCH.....![]()
altijd als je injectie wilt gebruiken icm itb moet je een programmeerbare computer aanschaffen
Je moet gaan werken met gasklepstand en een onderdruk meting.
En dat gaat weer niet werken omdat je ontstekingscurve afhankelijk is van de belasting dus de luchthoeveelheidsmeter....Dan gebruik je icm met een gasklepstand schakelaar de computer alleen als ontstekingsmodule
HET grote probleem van de TS met carbs... hoe hou ik mijn ontsteking werkend...hoe dit op te lossen Drè