bitterballen zijn gaar...
de rapen ook
Met mosterd?bitterballen zijn gaar...
Gaan we daarmee naar dat ding smijtenbitterballen zijn gaar...
Dat wil natuurlijk niet letterlijk zeggen dat ze gaar zijn....de rapen ook
dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hè. Zijn geen echte rapen die gaar waren, dat zijn spreekwoordelijke rapen, is een uitdrukking, is een gezegde, is een manier om iets duidelijk te maken, is een gezegswijze. Maar geen echte rapen natuurlijk hè dat snap je hè. Geen echte rapen die gaar waren dat waren spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar geen echte rapen natuurlijk, natuurlijk niet. Spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar de echte rapen natuurlijk niet. Tuurlijk niet! Dachten jullie dat dat echte rapen zijn? Tuurlijk waren dat geen echte rapen, denk nu toch eens na! Dat kan toch helemaal niet! Echte rapen die gaar waren! Op zon moment?! Op zon moment?! Dat kan toch helemaal niet man!
Dat was toch briljant, de meiden van Halal! Ik heb me in ieder geval kapotgelachen.Oooooooooooooooh! Was dat Hans Teeuwen?![]()
*zingt Nostradus uit volle borst en zegt maar even niks over de meiden van halal...*
1 - 0 voor de kabouters...Oooooooooooooooh! Was dat Hans Teeuwen?![]()
Zelden heb ik 3 vrouwen zichzelf TEGELIJK zo VERSCHRIKKELIJK voor l#l zien zetten.... (en ik ben echt wel wat gewend...) Tevens heb ik zelden iemand in zo weinig heldere woorden 3 vrouwen zien duidelijk maken dat ze zoooooooooooo VERSCHRIKKELIJK fout zitten met hun gezeur....Dat was toch briljant, de meiden van Halal! Ik heb me in ieder geval kapotgelachen.Oooooooooooooooh! Was dat Hans Teeuwen?![]()
*zingt Nostradus uit volle borst en zegt maar even niks over de meiden van halal...*