't Is bij ons allemaal toch ook geluktHoe onmogelijk klein moet je een avatar maken om op het forum te zetten ??? Om aan die 12 kb te komen moet ik onder de 80 pixels gaan zitten met JPEG. Dan kan ik volgens mij ook gewoon een aantal gekleurde stipjes bij elkaar zetten en zeggen dat het me 75 is... Uploaden gaat ook niet, via 2 sites (waaronder tinypic) geprobeert....
'k Wou net hetzelfde voorstellenAls je wil, kan ik wel wat voor je vogelen.
Groeten, Hylke
Da's mooi, hoef ik dat niet meer voor te stellen'k Wou net hetzelfde voorstellenAls je wil, kan ik wel wat voor je vogelen.
Groeten, Hylke
Stuur je foto maar in een grotere resolutie en we sturen het je wel terug in de juiste "format"
Hoe onmogelijk klein moet je een avatar maken om op het forum te zetten ??? Om aan die 12 kb te komen moet ik onder de 80 pixels gaan zitten met JPEG. Dan kan ik volgens mij ook gewoon een aantal gekleurde stipjes bij elkaar zetten en zeggen dat het me 75 is... Uploaden gaat ook niet, via 2 sites (waaronder tinypic) geprobeert....
Stuur je foto gerust door of zet hem ergens op het net, dan doe ik wel het nodigeHoe onmogelijk klein moet je een avatar maken om op het forum te zetten ??? Om aan die 12 kb te komen moet ik onder de 80 pixels gaan zitten met JPEG. Dan kan ik volgens mij ook gewoon een aantal gekleurde stipjes bij elkaar zetten en zeggen dat het me 75 is... Uploaden gaat ook niet, via 2 sites (waaronder tinypic) geprobeert....
Ik heb hetzelfde probleem...