ehh jaoja... dat was jij![]()
Je hebt iig 4 vacuummeters nodig....
oke oke,, en hoe kan ik die speling oplossen?gaat denk ik (als ik op je onderschrift af ga) om een boxer blok
je schroeft je inlaat eraf (dat ding met die bogen) en dan zie je 4 inlaatkleppen zitten
als je gas geeft gaan ze open![]()
![]()
nu zie je ook een stang van links naar rechts lopen, daaraanvast ook weer stangetjes naarboven toe naar de inlaatkleppen om ze te bedienen
dit gaat met een soort kogeltje waar een plastic hoedje overheen wordt geduwd
hier zit heel vaak speling op en dit zorgt voor het probleem

Nieuwe stangen/mechaniek kopen. Je kan ook je auto bij een specialist brengen natuurlijk, dan wordt het allemaal netjes gerepareerd en afgesteld.
idd, maar meestal zijn die plastic kogeldingen compleet naar de maan, dat is een kwestie van nieuwe kopenNieuwe stangen/mechaniek kopen. Je kan ook je auto bij een specialist brengen natuurlijk, dan wordt het allemaal netjes gerepareerd en afgesteld.
niet zo lullig whizz
er zitten stelschroeven op waar je de speling eruit kan stellen
Die bedoelde ik ook. Als ik lullig wil doen merk je het echt wel hoor.idd, maar meestal zijn die plastic kogeldingen compleet naar de maan, dat is een kwestie van nieuwe kopenNieuwe stangen/mechaniek kopen. Je kan ook je auto bij een specialist brengen natuurlijk, dan wordt het allemaal netjes gerepareerd en afgesteld.
niet zo lullig whizz
er zitten stelschroeven op waar je de speling eruit kan stellen
Je hebt een vacuum-meter nodig die van alle 4 (met wat prutsen kan met 2 ook wel) cylinders tegelijk de onderdruk meet. Als je die hebt kan je het zelf ook wel. Waar in de buurt zoek je een specialist?Oke ja ik heb vandaag een speling weg gewerkt hij is nu gewoon strak, en nu moet het dus synchroon gestelt worden , wie kan dat doen ? kan ik dat zelf ook., ? en anders wie is er specialist die het wil doen , De dealer doet zoiets niet, tenminste die hier niet. Gr