vr aug 01, 2008 09:46
zoals reinders aangeeft, eerst de langste en daarna kortere circuit...
misschien een domme opmerking, maar hoe ontlucht je met 2 man?
iemand bij de nippel, iemand met de voet op de rem, druk op het pedaal, nippel open, pedaal zakt, nippel dicht, dan pas voet los van het pedaal, dan pompen, en dit 3x herhalen en je krijgt meestal wel weer druk
(even heel snel uitgelegd, maar neem aan dat je het ook zo gedaan hebt.....)
alsl laatst wil ik nog zeggen, bij een motor wordt er soms ook andersom ontlucht, dan wordt er vanaf de klauw remvloeistof ingepomp onder druk en ontlucht je bij de remdrukverdeler
owja, heb je ook bij de remdrukverdeler alles ontlucht?
(ik zeg maar van alles, om daardoor alles uit te kunnen sluiten en verder te kunnen.....)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S